תקשורת ומדיה

נוכל הטינדר חושף: האם ירוץ בבחירות לכנסת?

סיימון לבייב סיפר בראיון לקשת 12: "הזמנתי סקר לראות אם אני עובר את אחוז החסימה" וטען גם: "כרגע אני הקליק-בייט הכי חזק ברשת, אז מן הסתם אף אחד לא יציג אותי בתור צדיק כי זה לא מעניין אף אחד. כשמציגים אותך בתור הרשע, זה מוכר יותר טוב ומסתבר שזה עושה רייטינג"
מערכת ice | 
סיימון לבייב
נוכל הטינדר, או בשמו סיימון לבייב, סיפר אמש (שישי) בריאיון מיוחד ומפתיע לשישי בחמש בקשת 12, על התלונה במשטרה נגד האקסית קייט קונלין, וחשף את רצונו להקים מפלגה חדשה שתתמודד לכנסת.
"הכיוון הבא שאני חושב עליו זה פוליטיקה", אמר לבייב בריאיון המפתיע. "הזמנתי סקר לראות אם אני עובר את אחוז החסימה, ואם כן יש לי עד 30 באוגוסט להקים מפלגה. אני שוקל את זה ברצינות".
 
לבייב טרם הכריז באיזה צד של המפה הפוליטית מפלגתו תהיה ולא סיפר מי יהיו המועמדים שירוצו תחתיו ברשימה, אך הוא גם טען: "קודם כל, את קולות הצעירים יש לי ואת קולות האסירים יש לי. אני מניח דתיים, בוא נראה.. יהיה מפתיע".
עוד הוסיף בנוגע להגעה לבית המשפט: "אני שואל את עצמי את אותה שאלה. הבחורה הגנה עליי בחירוף נפש, בזמן שאני תמכתי בה – וברגע שהפסקתי, היא הלכה עם אנשים שהם נגדי בשביל רייטינג, פרסום, כסף. אולי היא חושבת שזה הולך להנסיק את הקריירה שלה אל-על, אבל ההיפך יהיה הנכון".
לסיום אמר: "כרגע אני הקליק-בייט הכי חזק ברשת, אז מן הסתם אף אחד לא יציג אותי בתור צדיק כי זה לא מעניין אף אחד. כשמציגים אותך בתור הרשע, זה מוכר יותר טוב ומסתבר שזה עושה רייטינג. אני לא סובל ואין סיבה שכן, כי לא עשיתי שום דבר רע. אני יודע לעשות מהלימון לימונדה".
 


"אני מצלם בימים אלה את הסרט שלי ומושקע בכמה פרויקטים של נדל"ן. עשיתי הרבה כסף גם מהמרצ'נדייז של הסרט (בנטפליקס) שפרסם אותי ברמה עולמית. יש לי את הקורס של האונליין, שזה ה'קומיוניטי' שלי. יש עוגד מספר דברים שאני עובד עליהם, כמו NFT, סדרה שמבוססת על סיפור חיי ועוד כמה דברים מעניינים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה