תקשורת ומדיה

השב"ס בצרות שוב: מקרה אונס מחריד בבית הכלא

שערוריית מין נוספת בחסות השב"ס? אתמול (א') נחשף כי בכלא איילון נאנס אסיר על ידי שותפו לתא, בשב"ס לא הכירו את האירוע 
מערכת ice |  4
שירות בתי הסוהר (צילום פרקליטות מחוז מרכז)
מקרה אונס מחריד בכלא איילון, כך דיווח אתמול (ראשון) כתב הפלילים של מאקו שמעון איפרגן. אסיר כבן 19 חשוד כי ביצע מעשה סדום באסיר אחר מתחת לאפם של הסוהרים וזאת על אף שבתא שבו התבצע האונס הותקנו מצלמות. למעשה האונס נחשף רק כאשר הנאנס הגיע אל רופא הכלא וכתב על פתק את אשר קרה לו.
 
יש לציין כי מדובר באחד התאים השמורים ביותר בכלא, אחד  כזה שהסוהרים אמורים להשגיח עליו לאורך כל שעות היום ללא הפסקה, לכן גם הותקנו בו מצלמות אבטחה. בשב"ס חוקרים כיצד ייתכן שהסוהרים פספסו את מעשה האונס ומה קרה במהלך השמירה.
 
כאמור האירוע התרחש לפני כחודש, ונחשף במקרה רק בימים האחרונים, כלומר בשב"ס לא ידעו על האירוע החריג במשך תקופה לא קצרה, ורק לפני כמה ימים. עם היוודע דבר האונס החלו אנשי השב"ס לחקור את האירוע, ותיק החקירה הועבר לטיפול חוקרי תחנת משטרת רמלה. החוקרים גבו עדות מהאסיר שנאנס על פי החשד והוא הועבר לקבלת טיפול רפואי בבית החולים, האסיר החשוד במעשה נעצר ונחקר.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    יש אירוע שהשב"ס כן מכיר? (ל"ת)
    שלילת בטחון סביבתי=ש 08/2022/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    כנראה שמוסלמים נמשכים לגברים
    מאכן טעחן 08/2022/01
    הגב לתגובה זו
    1 1
    המוסלמים כבר נהיו מבולבלים ותוקפים מכל הבא ליד עקב אי יכולתם לקבל את הזהות שלהם, מי שהם. על סמך הכתבה המקורית, צוייו זהאסיר שהה בתא שהיה אמור להיות בשמירה 24/7, לצד תיאורים נוספים המרמזים על אסירים בטחוניים, קרי טרוריסטים מוסלמים. בנוסף, כמקרה אחר, בכתבה המקורית תואר שבכלא עכו, שני אסירים העניקו אחד לשני מין אוראלי, בתורות, ואז אחד מהשניים אנס את חברו. בקרוב מצעד הגאווה בקרב החמאס והגיאהד? זה מסביר למה מימים ימימה הם מנשקים אחד את השני כשנפגשים. ממש טרוריסטים איסלאמיסטיים עם זיקה למאה ה-21.
    סגור
  • בכלא איילון אין אסירים ביטחוניים רק פליליים (ל"ת)
    יקי 08/2022/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    ארגון בדיחה (ל"ת)
    שבס 08/2022/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור