תקשורת ומדיה

מה הופך את משרד הפרסום החדש לשונה מכל המתחרים?

משרד פרסום חדש שהוקם העונה לשם - TOKS יתמקד אך ורק ברשת החברתית טיקטוק, זאת במטרה לנצל את הפוטנציאל השיווקי האדיר הקיים בפלטפורמה
מערכת ice | 
טיקטוק (צילום Shutterstock/ DANIEL CONSTANTE)
הבוקר פורסם כי משרד פרסום חדש הוקם בתל אביב אשר יתמחה בשיווק ופרסום ברשת החברתית טיקטוק. שם המשרד חדש יהיה TOKS. מדובר במשרד ראשון מסוגו בארץ שקם על טהרת הפרסום בטיקטוק והשירותים שיספק יהיו יעודיים לפטלטפורמה.
 
פוטנציאל השיווק בתחום הוא אדיר שכן על פי נתוני טיקטוק ישראל, נכון לשנת 2021 ישנם 3.6 מיליון משתמשים פעילים בכל חודש בטיקטוק ו-22.2 מיליארד צפיות חודשיות. למעלה מ- 50% מקהל המשתמשים בטיקטוק מעל גיל 18 ומאז התפרצותה של הקורונה חלה עלייה של כ- 30% בזמן הצפייה באפליקציה, כמו כן ממוצע השהייה החודשי ברשת עומד על 26 שעות. גם דו"ח האינטרנט של בזק לשנה זו מחזק את נתוני מגמת הגדילה של האפליקציה  ומראה כי זמן הצפייה בה בקרב בני נוער הוא הגבוה ביותר ביחס לכל הרשתות האחרות והשתווה לזמן הצפייה באינסטגרם בקרב האוכלוסייה הבוגרת.
 
איתמר אביב, מנכ"ל TOKS: "בעל עסק שלא נמצא היום בטיקטוק פשוט מפסיד. זאת הזירה הטרנדית ביותר, החמה ביותר והמתפתחת ביותר. טיקטוק מציגה פרדיגמה חדשה של אלגוריתם ברשתות חברתיות, עם כוח קנייה עצום  ומי שרוצה להוביל בקטגוריה שלו צריך להכנס היום לטיקטוק, אחרת יהיה לו קשה מאד להיות המותג המוביל. התפקיד שלנו הוא לשלב את עסקים והמותגים בצורה הטובה ביותר בפלטפורמה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה