תקשורת ומדיה

אילה חסון פתחה תיבת פנדורה: "הארץ עוסק בחיסולים ממוקדים"

אלונה בר און תקפה את הארץ אחרי התביעה שהגישה מגישת חדשות 13: "תחקיר שהארץ מנסים להרים נגדי תוך השמעת טענות מסוג ״פישינג״, ללא כל אירוע שקרה", סיקולר טענה: "נדהמתי מ'איכות' העיתונות'' ולמה הן הותקפו על ידי אלי ציפורי?
מערכת ice |  6
אילה חסון והארץ (צילום מסך רשת 13, Magma Images, freepik)
לאחר שאמש (שני) פורסם כי אילה חסון, המגישה הבולטת של חדשות 13 שלחה מכתב התרעה לפני תביעה לעיתון 'הארץ', ראשי גלובס חופשים כי עברו אירוע דומה גם כן בדומה לחסון.
המו"ל אלונה בר און כתבה: "תחקיר הארץ על אילה חסון הזכיר לי שלפני כשנה קיבלתי שלל הודעות מעיתונאי גלובס על תחקיר שהארץ מנסים להרים נגדי תוך השמעת טענות מסוג ״פישינג״, ללא כל אירוע שקרה. חלק מהם סיפרו שכשביקשו להגיד את ההיפך הם נענו ב״זה לא סוג כזה של כתבה״. זו לא עיתונות. אלה ניסיונות לחיסולים ממוקדים".
 
אלי ציפורי הגיב לה: "גב׳ בר-און, ניסיון מביך לתפוס טרמפ על איילה חסון. איפה היא ואיפה את. שמתי לב למינון הגבוה של ההחנפות הסכריניות בינך לבין ידידך רולניק מ״הארץ״ ולירידה במינון הביקורת של נתי טוקר עלייך. במקום לחפש תשומת לב איפה שלא צריך, אולי תתמקדי בשיפור העיתון לאור הרייטינג העלוב שלו".
העורכת הראשית בגלובס נעמה סיקולר הוסיפה: "גם נגדי. כתבי הארץ התקשרו לעשרות עיתונאים בניסיון לדלות רפש עלי. גם במקרה שלי התווכחו עם כל מי שביקש לומר דברים אחרים והכל למרבה הנימוס והרלוונטיות בכלל כשאני בחופשת לידה. נדהמתי מאיכות ״העיתונות״.
 
ציפורי הגיב גם לה: "גב׳ סיקולר, ניסיון מביך לתפוס טרמפ על איילה חסון. איפה את ואיפה היא. אולי תסבירי גם את ההחנפות ההדדיות בין הבוסית שלך לרולניק מ״הארץ״. וגם: זוכרת את הצנזורות שעשית לי כי ״העזתי״ לחשוף את תפירת תיקי נתניהו? ראיתי שהרייטינג של העיתון בתקופתך קרס. עדיף שתתמקדי בשיפורו"
עוד טען: "והנה החשיפה שלי על הסדר החובות של קבוצת ״הארץ דה מרקר״ עם בנק הפועלים שנעמה סיקולר (כנראה בגיבוי אלונה בר-און) צנזרה לי אחרי שהחשיפה היתה כבר על העמוד, בדרך להדפסה. אני יודע ששוקן דיבר עם סיקולר בזמנו ושוקן הרי דרש לפטר אותי כל הזמן. איזו צביעות והתחסדות של סותמי פיות".
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    אל: הפסיכיאטר המחוזי. הנדון: אליהו ציפורי.
    ד"ר יהודה אברבנאל 08/2022/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מדוע אינך שולח שני סניטרים כדי להעביר את אליהו ציפורי למחלקה סגורה בבית חולים לחולי נפש חשוכי מרפא? ציפורי הנ"ל מהווה סכנה ברורה ומיידית!
    סגור
  • 4.
    עיתון בושה. עיתון של צד אחד.
    סימה 08/2022/03
    הגב לתגובה זו
    5 1
    איילה עיתונאית מס' 1
    סגור
  • 3.
    לא הגישה שום תביעה. הבנת הנקרא שלכם לוקה בחסר. (ל"ת)
    מיקה 08/2022/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    אילה חסון רק צריכה לדבר עם זמיר דחבש ועם עמרי מניב וזהו
    פוארו 08/2022/02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    איך היה שילד בן 15 זמיר דחבש התקדם כל כך מהר בתקשורת של שוקן, לא לוותר בענין הזה כי כל מי שעבד בתקשורת שוקן העיר חדשות הארץ יגיד לה שהדברים מזעזעים. ומה שסיפר החוקר קרני לעמרי מניב עם הז…ממין זכר ובסוף עמוס שוקן בעט בו וריסק אותו עד זוב כדי להגיע אל סיפוקו המיני. כי בלי הסדיזם עמוס שוקן לא גומר. אדרבא ואדרבא, אילה חסון לא צריכה לפחד מכלום מי שצריך לפחד זה עמוס שוקן יוסי קליין וערן ולקובסקי ששניהם יודעים כמה דברים בענין זמיר דחבש ואולי על נערים נוספים שסיפקו את הדחפים המיניים של עמוס שוקן. אני לא מכיר את אילה חסון אבל אם היא תתקשר אלי בפרטי אהיה מוכן לעזור לה על הרבה פרטים בעיקר עיתון העיר. שם היה החי הרבה זימה
    סגור
  • עמוס שוקן בכל מדינה נורמלית היה כל חייו נרקב בכלא
    מ. נ. 08/2022/02
    הגב לתגובה זו
    5 1
    אילה חסון צריכה להביא את זמיר דחבש יוסי קליין ערן ולקובסקי לעדות ושוקן יעשה במכנסיים. גם החוקר שהיום נהג מונית חייב לבוא להעיד והכסף שנתנו לעמוס שוקן לתת לעאלק סוחט זונה ממין זכר ששוקן התעלל בו עד שהוא ״גמר״. מה קורה כאן? זה סיפור מחריד שצריך לאדיר שינה מכל בן אדם שפוי
    סגור
  • 1.
    הארץ היה ונשאר פראבדה לענים של האפסון שוקן הבזוי (ל"ת)
    דן 08/2022/02
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור