תקשורת ומדיה

בן כספית תחת מתקפה: "מודיע משטרתי בצורה לא חוקית"

אלי ציפורי לא עוצר ותוקף את גליקמן וכספית אשר פרסמו על דבר חקירתו וביצעו ציוץ מחדש בטוויטר
מערכת ice |  2
אלי ציפורי (צילום פייסבוק)
אלי ציפורי ממשיך להתנהג כמו  אלי ציפורי וממשיך להסתבך. אחרי שניהל ריב עם אורן חזן ואחרי שפוטר מעיתון מעריב, ציפורי גם נחקר במשטרה בעקבות פרשת הדס קליין, עדת תיק 1000 במשפטי נתניהו שהתלוננה שציפורי שלח כנגדה הטרדות ואיומים ואף חשף את כתובת ביתה הפרטי בטוויטר.
היום פרסם העיתונאי אביעד גליקמן על דבר חקירתו של ציפורי בציוץ, והעיתונאי בן כספית עשה "ציוץ מחדש" לגליקמן. ציפורי שיתף את הציוץ המקורי עם השיתוף של גליקמן ותקף את שניהם.
 
תראו תראו את המודיע המשטרתי וסותם הפיות בן כספית: האיש שהופעל בצורה לא חוקית כמודיע משטרתי, האיש שנהנה מהגנת הפרקליטות ובמקביל מגן עליה ביחסי השחתה עיתונאית, האיש שיזם את תפירת תיק 1000, האיש שהדס קליין הייתה מקור שלו והאיש שזיהם יותר מכל את התקשורת - מתחנחן לדליפמן (כינוי גנאי לגליקמן - אייס)".
 
ציפורי נודע כתומך נלהב של בנימין נתניהו, וכמי שמלווה את משפטיו של רה"מ לשעבר מקרוב ותוך תקיפה של שלל העדים במשפטים השונים, כמו גם, כאמור, של כתבי המשפט למינהם. גם כתבי ימין אחרים כבר הביעו הסתייגות מסגנונו של ציפורי. עמית סגל למשל כתב על הפרסומים של ציפורי על קליין כל בר דעת מבין שכאשר עיתונאי מאיים על עד בכתב אישום נגדו או כאשר עיתונאי אחר מפרסם את כתובתה של עדה אחרת, זו הטרדת עד במובן המהותי".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    עתידו בתאגיד כאן מובטח...
    ציוני חילוני 08/2022/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כי מה שווים מי שהמשפחה לא שולטת בהם...
    סגור
  • 1.
    מי אתם ice
    אין לנו מושג 08/2022/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אבל גם אתכם נקפד בקרוב
    סגור