תקשורת ומדיה

עדן חסון עוקץ את עומר אדם: "אצלי הכל מאורגן"

עדן חסון, שמופיע בפארק הירקון, נשאל על הסיבה שההופעה של עומר אדם הסתיימה מוקדם ושלח עקיצה לזמר: "אם אתה מגיע מאורגן והכל מסודר וכבר הכל היה חתום ונעול כמו שהיה אצלנו בהפקה למשל - אז לא בדיוק יש סטרס ולחץ"
מערכת ice | 
עומר אדם, עדן חסון (צילום פלאש 90/ דוד כהן, אינסטגרם/ עדן חסון)
עדן חסון, הזמר המצליח, התראיין אצל "ערב טוב עם גיא פינס" וסיפר את דעתו על מופעי הפיצוי של עומר אדם. כזכור, אדם הופיע פחות משעה בהופעה שנערכה בפארק הירקון והמעריצים זעמו עליו. לאחר מכן, החליט הזמר להעניק למעריצים הכועסים שלוש הופעות במתנה שייערכו ב"זאפה לייב פארק" שבראשון לציון.
חסון נשאל על ידי המראיין: "בתור בנאדם שמופיע בפארק הירקון, קולגה שלך הייתה על הופעה שלו ביקורת, מה דעתך על הפרשה הזאת"? חסון הגיב: "אני חסר דעה בנושא. אני לא הייתי שם כדי להגיש לך. אם הייתי שם הייתי יכול להגיד. אני לא כל כך מתייחס לאינפורמציה של שמועות כאלה ואחרות. גם עליי צצות כל מיני שמועות".
 
כשנשאל כמה לחץ יש בהופעות מהסוג הזה הוא ענה: "יש המון לחץ". כשנשאל על השעה בה אמורים לסיים בפארק הירקון, שלח עקיצה לעומר אדם: "שמע, אם אתה מגיע מאורגן והכל מסודר וכבר הכל היה חתום ונעול כמו שהיה אצלנו בהפקה למשל - אז לא בדיוק יש סטרס ולחץ. אבל אני פשוט לא יודע לגבי אחרים, אין לי מושג. אני לא הייתי שם כדי להגיד".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה