תרבות ופנאי

עומר אדם מופיע בחינם: התאריכים נקבעו ומה הוא הבטיח?

אחרי הפיאסקו הגדול במופע בפארק הירקון עם ניקי ג'אם שנמשך פחות משעה, מופעי הפיצוי של עומר אדם למעריצים המאוכזבים יתקיימו בזאב לייב פארק ראשון לציון ב-18 וב-20 באוגוסט, לדבריו: "יש מצב שאנחנו נשארים עד הזריחה. ומי שירצה לצאת לפני יהיה בבעיה כי אני מתגבר אבטחה וסוגר את היציאות עם שומרים שלא תוכלו"
מערכת ice |  1
עומר אדם (צילום פייסבוק/ עומר אדם)
לאחר שהתחייב לפצות את המעריצים המאוכזבים ממופע הענק שלו בפארק הירקון עם ניקי ג'אם, שהסתיים אחרי פחות משעה בשל איחור משמעותי לבמה של הצמד, היום (חמישי) הודיע הזמר על ההופעות אליהם יכנסו חינם אותם רוכשי כרטיסים.
אדם כתב: "שותפים יקרים, מילה זה מילה, והבטחות צריך וחובה לקיים! אז שמעו, תבואו מוכנים עם הרבה כוחות למה יש מצב שאנחנו נשארים עד הזריחה. ומי שירצה לצאת לפני יהיה בבעיה כי אני מתגבר אבטחה וסוגר את היציאות עם שומרים שלא תוכלו".
 
עוד ציין הזמר: "לצאת גם אם תרצו …תתכוננו בבקשה ותכינו את עצמכם, כל מי שרכש כרטיס תישלח אליו הודעה עם קוד קופון לאחד התאריכים של ההופעות ב-18.8 ו20.8 בלייב פארק ראשון לציון".
 
לסיום כתב עומר אדם: "אהה ותביאו אטמי אוזניים כי יש מצב שבאיזשהו שלב יתחיל להמאס לכם, אבל זה לא מעניין אותי אוהב אתכם". כזכור בהתנצלותו אחרי המופע הבטיח: "אנחנו נשקיע את הנשמה ונבנה לכם ליין אפ שגם נצחק וגם נבכה. אני מתנצל אם חלקכם התאכזבתם!".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מפעל הפיס
    ליאל 07/2022/28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מה עם מפעל הפיס מי שרכש לא קיבל פיצוי
    סגור