תרבות ופנאי

עומר אדם במהלך בלתי צפוי אחרי סערת פארק הירקון

תוך כדי סערת הענק סביב המופע הקצר שנתן בפארק הירקון לאוזני הקהל המאוכזב, עומר אדם יוצא בצעד בלתי צפוי, זה מי שבחר להשאיר מאחור
מערכת ice |  2
עומר אדם אופטיקנה (צילום יחצ)
אחרי המופע שהותיר עשרות אלפי ישראלים מאוכזבים, עומר אדם בצעד בלתי צפוי ביחס לניקי ג'אם, אותו אירח להופעת הענק שערך בפארק הירקון.
אדם שיווק את ההופעה וכן את התירוצים סביב הכשלים בה, סביב הרצון שלו להעלות את האירוע רמה עם אמן בינלאומי. משתתפי ההופעה יצאו בסופו של דבר מאוכזבים והתלוננו על זיופים מצידו של ג'ים, ופוסטים מאוחרים יותר רמז אדם, "בסוף הכי טוב לנו איתנו!! ורק איתנו". היום, שבוע אחרי המופע שכשל, נראה כי אדם נקט בצעד מפתיע נגד ג'אם, כשהסיר עוקב מהזמר שרק לפני שבוע חלק עימו במה מפוארת בפארק.
המופע של עומר אדם ביום חמישי האחרון עורר סערה גדולה. נזכיר כי הזמר הופיע 58 דקות בלבד בהופעה שנערכה בפארק הירקון לטענתו בגלל "חוק הרעש" והמעריצים זעמו. בתחילת השבוע פורסם כי אדם יעניק פיצוי למשתתפים ואכן, כך בדיוק זה קרה.
אדם כתב בחשבון האינסטגרם שלו: "קהל אהוב ויקר שלי, מאז ההופעה בערב חמישי אני לא מפסיק לחשוב מה ואיך לעשות... אחרי תקופת קורונה, רצינו לקיים מופע ענק עם אמן מצליח בינלאומי שייתן עניין וחוויה ושנצליח ביחד לתת לכם מופע מושלם. הגעתם מרחוק, הלכתם 40 דקות ברגל. תיגברנו רכבות אבל לא כולם יכולים להגיע ברכבת ונוצרו פקקי ענק. כשירדתי מהבמה הרגשתי אתכם מקסימום וכמובן שלא הייתה לי כוונה שאף אחד יתאכזב. אבל השעה 23:00 זה חוק!! המוסיקה צריכה להיפסק כי יש דיירים שמתגוררים סביב הפארק!!".
 
אדם הוסיף: "אני יודע שיש גם הרבה אנשים שנהנו והשקענו בהפקה הזו מכל הלב. ביחד עם כל אנשי ההפקה שלי שגם הם מרגישים תסכול רב אחרי חודשים של הכנות. החלטנו ככה: אנחנו פותחים כמה מופעים (נעדכן בהמשך איפה), כמו שאנחנו אוהבים, בהם נוכל לשיר יחד ואוכל לראות אתכם איתי. אז כל מי שרכש כרטיס והיה בהופעה והתאכזב (וגם כל מי שרכש, היה ולא התאכזב יוכל לקבל כרטיס חדש ללא עלות. אני חלק מכם ואתם ממני וכמו שעד היום לא אכזבתי (אני מקווה) אני לעולם לא אאכזב, נקודה!!".
 
אדם סיכם: אנחנו נשקיע את הנשמה ונבנה לכם ליין אפ שגם נצחק וגם נבכה. אני מתנצל אם חלקכם התאכזבתם! נשבע באמאאאא ובאבאאאא שהייתה לי כוונה רק לשמח ולהפתיע אבל במדינתנו הקטנה והמיוחדת בסוף הכי טוב לנו איתנו!! ורק איתנו. מארגן הכל ומעדכן. ניפגש בקרוב, אוהב אתכם עומר".
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מלך
    עומר נשמה 07/2022/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עוטמר אוהבים אותך
    סגור
  • 1.
    אדם
    מיכל 07/2022/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני נידהמת כל פעם מחדש איזה מישקל נותנים לזמר סוג ת כלומניק שהתיקשורת טיפחה, האם זו הרמה שהתיקשורת מוצאת שפה משותפת?בושה, ממש בושה לאן ירדנו
    סגור