תקשורת ומדיה

וואלה במינוי חדש: זה הפרשן החדש לענייני ערביי ישראל

עפיף אבו מוך, פעיל חברתי והייטקיסט, מצטרף לוואלה! ויפרשן את נושאי החברה הערבית
מערכת ice | 
עפיף אבו מוך
היום הודיעה קבוצת וואלה! על הצטרפותו של עפיף אבו מוך כפרשן לענייני החברה הערבית בישראל. כל זאת כחלק משינויים ומינויים שמבצע המנכ"ל החדש עידן אלרום, אשר נכנס לתפקידו לפני מספר חודשים. בין היתר מינה גם סמנכ"לית שיווק חדשה וסמנכ"ל טכנולוגיות.
 
ממערכת וואלה נמסר "עפיף, מהנדס והייטקיסט ממובילי דעת הקהל בחברה הערבית ויוזם אירועי שבת תרבות בחברה הערבית שם לעצמו מטרה להציף את שילוב אזרחי ישראל הערבים בשיח הישראלי הפוליטי והחברתי ואנחנו שמחים על הצטרפותו למערכת".
ערן טיפנבורן, עורך וואלה: "וואלה גאה לצרף לשורותיה את הפרשן המוביל כיום בתקשורת לחברה הערבית. בשנת 2022 אין שום סיבה שישראלי ערבי לא יהיה זה שנוכח ומשקף את המציאות הערבית בתקשורת הכללית
 
לפני שנה, שהצטרף מוחמד מג'אדלה כפרשן קבוע בחדשות 12, עקץ אותו אבו מוך ואמר: "פגז, עשית לי את היום בסוף השאלה שצריכה להישאל היא האם בחדשות12 היו מציעים חוזה או מעניקים במה לערבי גם אם ביבי היה נשאר רה"מ ולא מחזר אחרי החב' הערבית? להזכירך מדובר בחב' חדשות שהציגה 0% מרואיינים ערבים בבחירות מועד א'. מקווה שידבר גם על לא ערבים:)". מאז התקדם מג'אדלה לשלל נושאים, ביבי עדיין לא ראש ממשלה, ונשאר לראות מה יעשה אבו מוך בתפקידו החדש. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה