תקשורת ומדיה

עיתונאי ישראל היום נגד הארץ: "מהנדסי תודעה עלובים"

למרות שזו המפלגה עם הכי הרבה מתפקדים בישראל שממשיכה לקיים פריימריז, בעיתון הארץ בחרו להתמקד במנהיג נתניהו, וחטפו
מערכת ice |  10
שער עיתון הארץ (צילום צילום מסך)
הפריימריז במפלגת הליכוד הגיעו לסיומם אתמול עם פרסום התוצאות הסופיות, וכל כלי תקשורת בחר לדווח על התוצאות בצורה קצת שונה. בעוד במספר כלי תקשורת קראו להכיר את הצמרת החדשה של המפלגה, בחדשות 12 דיווחו על "נאמני נתניהו" שכבשו את הצמרת, ובעיתון הארץ הפליגו וכתבו "מפלגה של איש אחד".
כתב ישראל היום יהודה שלזינגר זעם על הבחירה של עיתון הארץ לכותרת סוף השבוע שלהם עם תמונה של פעיל הליכוד איציק זרקא. שלזינגר תקף בטוויטר שלו: "מהנדסי תודעה עלובים."
 
מעבר לכך, תמוהה הבחירה של העיתון בעיקר בגלל שבעידן הפוליטי הנוכחי כמעט ולא קיימות מפלגות שהן לא "של איש אחד". המועמדים ברשימות של יאיר לפיד, אביגדור ליברמן ובני גנץ נבחרים ע"י יושב הראש ללא פריימריז, והפרצופים שלהם לא נראים על שלטי החוצות כלל.
נזכיר כי בפריימריז הליכוד יריב לוין נבחר במקום הראשון, דודי אמסלם נכנס לחמישייה הראשונה, אמיר אוחנה ויואב קיש בעשירייה הראשונה. חבר הכנסת שלמה קרעי זינק מהמקום ה-25 ברשימה לחלק העליון של העשירייה השנייה, כשהוא עוקף בין השאר את אדלשטיין.
 
צמרת הליכוד נכבשה בידי מי שנחשבים למקורביו של נתניהו ובראשם יריב לוין, שהתמקם כאמור במקום הראשון, ואלי כהן במקום השני. גם יואב גלנט ומירי רגב התברגו בצמרת. חברי כנסת שמזוהים עם נתניהו ועמדו לצדו לאורך הקדנציה האחרונה ללא הסתייגות וגמגום הרוויחו את לחמם. נתניהו יכול להיות שבע רצון מהתוצאות, ובכל זאת, אי אפשר להתעלם מהעובדה שאת הרשימה בחרו 80 אלף מתפקדים.
תגובות לכתבה(10):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 7.
    ממש לא מפלגה של איש אחד
    מונותאיסט 08/2022/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הם באמת לא מדייקים. זו מפלגה של אלוהים אחד. מפלגה שהמירה את האמונה באל בשמיים לאל בשר ודם. הם לקחו איתם גם את השסניקים והליטאים והחסידים וכולם עובדי האל ביבי. משתחוים, מוליכים את בניהם למולך. מטריזים. מקריבים קורבנות צאן ובקר, מתפללים, מתרפסים , כורעים ומשתחווים. זו לא מפלגה של איש אחד.
    סגור
  • 6.
    המצב אינו מזהיר
    יעקב 08/2022/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא שהמצב מזהיר ברשימות האחרות. הנה ב"העבודה" ו"במרצ",המתהדרות בפריימריז,היו"ר משריין מקומות לאנשי שלומו. רע"מ ובל"ד ערכו פריימריז. ביתר הרשימות כלל אין בחירות מקדימות והיו"ר מכתיב ה כ ל..לא שלא עברו שנים והיה להן די זמן לארגן זאת ולא עושות כן:יש עתיד,כחול לבן,הרשימות החרדיות (את רשימת המועמדים במפלגות החרדיות קובעים הרבנים).
    סגור
  • 5.
    האתר הביביסטי אייס והביביתון מדברים על הנדסת תודעה חחחח (ל"ת)
    מיקה 08/2022/14
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • כדאי להתמצא
    רותי 08/2022/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש עובדות. הצבעה חופשית משפיעה. ואין כליכוד מלא חיים ; ובחירה! אז כה מוזר ?! אפשר להתחבר לאורנה ברבי- באי. " יש אלוהים אחד ויש לפיד אחד"!
    סגור
  • 4.
    הארץ שכח מזמן מה זו עתונאות. (ל"ת)
    מזעזע 08/2022/13
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 3.
    שלזינגר אפס (ל"ת)
    אחד 08/2022/12
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 2.
    צביעות בערוצי השמאל בטוחים שהעם מטומטם (ל"ת)
    אלגזירה 08/2022/12
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • ביביסטים שחושבים שביבי ימני חחחחחחחחחחחחחחחחח (ל"ת)
    ענת 08/2022/14
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 1.
    אני ימני בדעותי והם צודקים
    ליכוד מזמן לא ימין 08/2022/12
    הגב לתגובה זו
    3 3
    תשמעו, רוצים או לא זה נכון, ומעצבן. מרגיש שאין גבול או סף שלא יעבור בכדי למלט את עצמו מעול המשפט המתנהל כנגדו, גם על חשבון המדינה. הוא יצא נגד התנחלויות, שילם מזוודות של מיליוני דולרים לחמאס, התנצל בפמי טורקיה, הבטיח לחלק את ירושלים בנאום בר אילן, לא מינה מפכל תקופה ארוכה כדי להחליש את המשטרה, שיסה את תומכיו ביועץ המשפטי ומה לא. ואקורק הסיום הכי מעציב? לפיד התנהל צבאית הרבה יותר טוב ממנו, בצורה מאוד ניכרת, פעם ראשונה שהיה מבצע מוצלח לפי כל קריטריון אפשרי. לפיד עשה לנתניהו שיעור פרטי. חבל שאין ימין אמיתי, ולא אינטרסנטי או מתלהם בארץ, מפלגה שאוהבת את המדינה והחוק והמדינה הם נר לרגלה תמיד, ולא היושב בראשה. חבל.
    סגור
  • מסכים איתך לגמרי (ל"ת)
    אחד 08/2022/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור