תקשורת ומדיה

בכירה באו"ם פוטרה בעקבות ביקורת על הג'יהאד האיסלאמי

שרה מסקרופט חשבה שקריאה לכיבוד הפסקת האש היא לגיטימית, אך מסתבר שעבור האו"ם מדובר בביקורת קשה על הג'יהאד האיסלאמי, בעקבות כך פוטרה
מערכת ice | 
תקיפות צהל ברצועה (צילום פלאש 90/מוחמד עטייה)
שרה מסקרופט, מנהלת המשרד לסיוע הומניטרי לפלסטינים (OCHA) באו"ם פוטרה מתפקידה לאחר שהעבירה ביקרות על הג'יהאד האיסלאמי במהלך מבצע "עלות השחר". הפיטורים הגיעו בעקבות ציוץ שכתבה בחשבון הטוויטר שלה בו התייחסה להסכם הפסקת האש בין צה"ל לג'יהאד וכתבה: "חשה הקלה לראות הסכמה על הפסקת אש ששמה קץ למעשי העוינות שפוגעים גם באזרחים פלסטינים וגם בישראלים. ירי רקטות חסר אבחנה מצד הג'יהאד האיסלאמי שגרר ירי ישראלי הוא דבר מגונה. ביטחונם של כל האזרחים הוא דבר מרכזי ויש לכבד את הפסקת האש".
 
מיד לאחר פרסום הפוסט ה"בעייתי" עשרות פעילי BDS ואיסלאמיסטים נוספים הגיבו ותקפו אותה בחשבון הטוויטר שלה. לא הרבה זמן לאחר מיכן התבקשה על ידי נציגי האו"ם למחוק את הציוץ ולהתנצל וכך אכן קרה.

אך מסתבר שעבור תומכי הטרור הג'יהאדיסטי אין זה מספיק. בעקבות לחץ ציבורי שלהם על מקבלי ההחלטות באו"ם החליטו לפטר אותה מעבודה בטענה כי דבריה אינם מקובלים. כאמור באו"ם החלו בחיפושים אחר מחליפה לשרה מסקרופט.

במשרד החוץ בחרו שלא להתייחס רשמית לתקרית האנטי ישראלית אשר התרחשה במסדרוהות האו"ם. גורמיים מדינים מסרו לאתר החדשות YNET ואמרו: "מדובר בעוד מעשה של צביעות ופחדנות מצד האו"ם מול בכיר שלא חשש לומר את האמת", כלשונם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה