תקשורת ומדיה

נועה קירל חושפת: צביקה פיק והפרויקט הסודי לקראת האירוויזיון

אביה של נועה קירל, אמיר קירל, חשף כי יום לפני שצביקה פיק הלך לעולמו, הוא הציע לכתוב לבתו את השיר לאירווזיון: "אני אכתוב וניתן את זה לאחד המעבדים שיתאימו את זה לקול של נועה"
מערכת ice |  3
נועה קירל (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני)
צביקה פיק, אחד הזמרים הגדולים בתולדות מדינת ישראל, הלך הבוקר (ראשון) לעולמו בגיל 72 בביתו והותיר אחריו חמישה ילדים.  פיק עבר אירוע מוחי לפני כארבע שנים במהלך טיסה מלונדון לישראל. בעקבות האירוע הטיסה נחתה בוינה שם הוא פונה לטיפול בבית חולים מקומי.
מאז האירוע הופצו שמועות באשר למצבו הבריאותי והבוקר התבשרו מקורביו על מותו. פרטי לוויתו יימסרו בהמשך היום, כאשר תחנות הרדיו מנגנות את מיטב שיריו לאות כבוד והוקרה על פועלו לאורך השנים. כמו כן, עולם הבידור נפרד מפיק.
 
ב"ישראל בידור" חשפו היום כי רק אתמול, צביקה פיק שוחח עם אמיר קירל, אביה של נועה קירל, והציע שיכתוב לה את השיר לאירוויזיון. פרטי השיחה נחשפו כאשר פיק כתב: "אני אכתוב וניתן את זה לאחד המעבדים שיתאימו את זה לקול של נועה. אני עושה לחן - מוסיקה, את המילים אני לוקח ממישהו שיודע לכתוב מילים". קירל ענה לו: "אין בעיה. בסדר גמור". 
 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    לידה. 23.8.1934
    דבורה 01/2023/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בדיקה האם מגיע לי החזג?
    סגור
  • 2.
    נועה קירל מלכה
    נועה קירל מלכה 08/2022/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נועה קירל מלכה
    סגור
  • 1.
    צניעות חשובה מאוד לגוף ולנפש
    סיגל 08/2022/18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    פולחן האלילות ולבסוף כאחד האדם תמותון . כולם מקבלים בסוף מטר על מטר באדמה , לא יותר צריך לילמוד לקח מהמוות של צביקה להיות יותר טובים לעשות חסדים איש עם רעהו , ולא כל הסמן ראווה הצנע לכת עם השם אלוקיך וגם עם אדם . לא צריך לימכור את הגוף והנפש רק בשביל הקרירה, צריך להיות פחות יחצנים יותר צנועים לא מזיק, עוזר מאוד , לא ליבנות את התדמית החיצונית ולישכח מהנפש מהרוח הפנימית.
    סגור