תקשורת ומדיה

חיים אתגר במתקפה על מרב מיכאלי: "הכל אצלה פוליטיקה"

השרה מרב מיכאלי הודיעה על תכנית במאבק להדרת נשים בתחבורה ציבורים, כשתעמיד בירושלים, בני ברק ובית שמש פקחים סמויים. חיים אתגר עקץ: "אולי כדאי להתמודד עם בעיות היסוד של המשרד?"
מערכת ice |  4
חיים אתגר (צילום פייסבוק/ המתחזים)
השרה מרב מיכאלי הודיעה בשבוע האחרון על תכנית חדשה שתצא לפועל במסגרת מאבק בהדרת נשים בתחבורה ציבורית בירושלים, בני ברק ובית שמש. במסגרת התכנית, 10 פקחים סמויים יפקחו כל יום על 20 קווים שונים שיעברו בערים הללו.
חיים אתגר, איש התקשורת, הגיב למיכאלי בעקיצה עם סטורי שהעלה היום (רביעי) לחשבון האינסטגרם שלו בו כתב: "אז לפני שמפציצים עם כותרות בנושאים האלה, שהם גם חשובים, ולספר על פקחים סמויים ואכיפה מוגברת, אולי כדאי להתמודד עם בעיות היסוד של המשרד?".
בפוסט נוסף שהעלה מאוחר יותר אתגר: "בשבוע של קטל בכבישים ולהבדיל טירוף בנתב״ג, שרת התחבורה החליטה שזה הזמן המתאים לתת פוקוס למאבק בהדרת נשים. הדרת נשים זה עניין שצריך לטפל בו, אין ספק. אבל עולה שאלת התזמון. מדוע לא ראינו מסיבת עיתונאים חירומית, גיוס השר לביטחון פנים ומאבק מיידי נגד תאונות הדרכים במיידי, גם בנתב״ג, להבדיל, כשכמעט כל יציאה מהארץ היא עינוי, בשיא הקיץ, לא ראינו את השרה בראבק על זה. אז למה הדרת נשים דווקא עכשיו שהעניינים הדחופים האלה בוערים? כי זה נגד חרדים. הכל פוליטיקה".
 
כזכור, אתמול העלה אתגר סדרת סטורים בה הוא זעם על התורים בנתב"ג: "כמה זמן ייקח לנו עד שנגיע לדיוטי?". בהמשך העביר גם ביקורת על מחירי המוצרים השונים בשדה התעופה: "קפה גדוך, קפה קטן, מאפה, כמעט חמישים שקל, בדובאי יותר זול. שילמתי על שני סנדוויץ' עם טונה 75 שקלים".
 
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    מיכאלי אגואיסטית, אגוצנטרית ואינטרסנטית.
    יוסי 08/2022/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה תורשתי אצלם במשפחה.
    סגור
  • 3.
    אתגר
    פוקסי 08/2022/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מירב מיכאלי, בושה בושה מחפשת ריב ומדון , אולי יש דברים דחופים יותר מאשר להפוך את הדתיים למופקרים כמו החילונים, ואחר כך לדאוג שאיש מבוגר לא יתקרב לילד או ילדה באוטובוס,
    סגור
  • 2.
    צודק (ל"ת)
    גיא 08/2022/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    זו אחת מבעיות היסוד לא של של המשרד, אלא של החברה כולה
    ערן 08/2022/17
    הגב לתגובה זו
    0 1
    איש ימין קיצוני קטן וטיפש
    סגור