תקשורת ומדיה

הצל חושף: הדמיון בפרידה של סטטיק ובן-אל לנתק מסאבלימינל

הצל הגיב על הפרידה של סטטיק ובן-אל והשווה אותה לפרידה שלו עם סאבלימינל: "לא הפתיע אותי. ראיתי את זה בדינמיקה ביניכם, משהו שמאוד הזכיר לי את העבר שלי ושל סאבלימינל. אמרתי לכם תעבדו על הזוגיות שלכם ותנסו לא לתת לכעסים, אגו ותסכולים להיכנס ביניכם כי זה כמו סרטן"
מערכת ice |  1
סאבלימינל והצל (צילום אינסטגרם)
בצל הפרסומים הקשים נגד בן אל תבורי, שהסתבך בפרשיית ההקלטות בהן צרח על גרושתו אורטל עמר ועל בנו תו פרינס בעקבות עימות בין השניים, נראה שהצרות שלו באות בצרורות נוספת, אחרי שסטטיק הודיע היום (חמישי) רשמית שהזוג המצליח נפרד.
מי שהגיב לפרידה הוא הצל, שהעלה פוסט לרשתות החברתיות: "אחים יקרים שלי, הצטערתי לשמוע שהחלטתם לפרק את החבילה. להגיד שזה הפתיע אותי? לא, לא ממש, ראיתי את זה בדינמיקה ביניכם כשעבדנו על מנגלים, משהו שמאוד הזכיר לי את העבר שלי ושל סאבלימינל וגם דיברתי איתכם ואמרתי לכם תעבדו על הזוגיות שלכם ותנסו לא לתת לכעסים, אגו ותסכולים להיכנס ביניכם כי זה כמו סרטן אז כולנו ידענו שזה יגיע".
 
אני רק אתן לכם טיפ מאדם שחווה גדילה כמו שלכם, הצלחה, סיחרור וגירושים, תשמרו על הכבוד אחד של השני, אל תדברו עם התקשורת שמחפשת דם אחד על השני, תפרגנו ואל תגידו דברים שתצטערו עליהם, תשאירו דלת פתוחה, תלמדו ממני. אני מאחל לכם בהצלחה ובטוח שתצליחו. אל תהפכו לצ'ילבות, זה לא שווה את זה, באמת. הייתי נותן הכל להחזיר דברים מיותרים שנאמרו אבל אי אפשר להחזיר משחת שיניים לשפופרת.. בהצלחה אוהב אתכם!"
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    דברים חכמים
    ורד 08/2022/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תתאפקו תנשכו את השפתיים ובעיקר סטטיק כי מבן אל פחות מצפים ותכלס הוא לא נראה כמו אחד שילכלך.הוא ערורייתי כן הוא עם הרס עצמי כן אבל לא אחד שמלכלך .וססטיק חד בלשונו וזה יותר סביר שהוא זה שילכלך אז מקווה מאוד שתכבדו אחד את השני .נהנינו מאוד לשמוע אתכם הייתם מופלאים ושימחתם את עם ישראל .מקווה שתצליחו כל אחד בנפרד אבל תשאירו פתח .החיים הם גלגל ואתה לא יודע מה ומתי יחזור אליך .בהערכה .אני
    סגור