תקשורת ומדיה

צפו: הדר מוכתר מתפוצצת בזעם על אמנון לוי: "צהוב"

מייסדת מפלגת "צעירים בוערים" התעמתה באולפן רשת 13 עם המראיינים אמנון לוי וספי עובדיה, בעקבות הפשקווילים שלכאורה נתלו כנגדה בשכונות חרדיות. לאחר ש"נתפסה" הודתה שזה היה ביוזמתה ומתוך הומור, והתלוננה שעל זה מדברים בתקשורת ולא על מה שחשוב לדעתה. המהומה באולפן היתה רבה
מערכת ice |  4
הדר מוכתר (צילום מתוך האינסטגרם)
התוכנית שש עם אמנון לוי ברשת 13 אירחה היום (רביעי) את הדר מוכתר, מייסדת מפלגת הצעירים "צעירים בוערים", בעקבות הפשקווילים שלכאורה נתלו כנגדה ברחובות של שכונות חרדיות. מוכתר הוציאה לאחרונה סרטון שצילמה ברחוב בשכונה חרדית ליד פשקוויל, שבו היא טוענת "פשקווילים שהוציאו נגדי בחברה החרדית מוכיחים שהח"כים החרדים והעסקנים החרדים מבינים כי גם הצעירים החרדים ההולכים עם צעירים בוערים". 
בראיון שנערך הערב עימת אמנון לוי את מוכתר עם צילום שנחשף שבו היא נראית בבית דפוס מזמינה לכאורה את הפשקוויל. כשנשאלה לגבי התמונה פתחה מוכתר בשטף דיבור שקשה היה לעצור: "אני רותחת, האמת שאני רותחת. על זה אתם מדברים? על פשקווילים שתליתי בהומור? על טרמפ של דקה וחצי במרצדס, או באם אבא שלי מיליונר? צהוב, פשוט צהוב, בזה התקשורת מתעסקת? כשיש פוליטיקאים שעושים דברים פי עשר יותר גרועים. הבת של ליברמן 7 מיליון שקל בגיל 21, אף אחד לא שואל מאיפה? כשמחירי הדירות עולים, כשהשכירויות עולות? אני פה בשביל הצעירים".
 
אמנון לוי ניסה להשחיל שאלה ואמר לה: "הדר, זה אחד הטיעונים המגוחכים, נתפסת בשקר". היא ענתה ב"זה לא היה שקר, תליתי פשקווילים הומוריסטיים". אמנון לוי אמר "ראה אם זה הומוריסטי" וביקש מהבמאי לשדר שוב את הסרט שבו נראית מוכתר ממנפת את הפשקווילים שלכאורה פורסם נגדה. הכתב ספי עובדיה, שהיה שותף לראיון, הוסיף והתייחס לעובדה כי הדר מוכתר מלינה שהתקשורת מסקרת אותה בדרך נושאים ומקומות מסויימים, אבל לדבריו היא זו שלוקחת את התקשורת ל"מקומות אלה של הגימיקים".
מוכתר שוב מחתה שבזה התקשורת מתעסקת, ועובדיה אמר: "אז בואי ננהל שיחה. כשמדברים איתך על נושאים כלכליים או מדיניים את ומפלגתך לא מביאים בשורה גדולה, את זאת שגוררת אותנו למקום זה של הגימיקים, את מקבלת הרבה תקשורת ביחס אפילו לחלק מהמפלגות". אמנון לוי הוסיף: "זו פעם שנייה תוך 24 שעות שנתפסת בשקר", ואז ומראה לה קטעי וידאו ממצלמה נסתרת שבהם היא אומרת שהיא תלך עם ביבי".
 
היא ענתה באולפן: "אני אומרת לך כאן, לא במצלמה נסתרת, שאני אשב עם ביבי, לפיד או גנץ, רק לא עם המשותפת שהיא מוקצה מחמת מיאוס". לוי ענה: "למה להאמין יותר - למה שאת אומרת במצלמה נסתרת או באולפנים? למה שאאמין למילה שיוצאת לך מהפה?". מוכתר ענתה: "אז אל תאמין, הצבעת לפוליטיקאים 20 שנה ששרפו את העתיד של הילדים שלך". עובדיה: "את היית אמורה להביא בשורה של משהו אחר".
כאן החלה מהומת צעקות באולפן, היא צעקה על שני המראיינים ולהיפך וקשה מאוד לתמלל את הבלגן, אך בהחלט ניתן לומר שמוכתר "יצאה עליהם". בשלב מסויים לוי הציע לה להודות "שיקרתי, טעיתי", והיא החלה לצעוק "זה היה הומוריסטי", והדגישה את הקו ההומוריסטי שלה גם במסרים קודמים על יוקר המחיה. כמו כמוכתר אמרה שלא היא חיברה את הפשקווילים בעצמה.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    מוכתר כסמל לבעיה
    אזרח חרד 09/2022/28
    הגב לתגובה זו
    0 1
    הדר מוכתר מסמלת את פשיטת הרגל של החינוך בישראל
    סגור
  • 3.
    שחקנית .
    ברק * 09/2022/17
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ....
    סגור
  • 2.
    זו לו הזו שהתפשטה בתיכון בשביל קולות?
    לצ 09/2022/15
    הגב לתגובה זו
    2 1
    מה בדיוק הבשורה שמצפים ממנה?
    סגור
  • 1.
    יותר שקרנית מהפוליטיקאים ! (ל"ת)
    שומרת כשרות 09/2022/15
    הגב לתגובה זו
    2 3
    סגור