טלוויזיה

הישג ישראלי מדהים לכאן: זו הסדרה שקטפה פרס בינלאומי

לאחר שהתמודדה כסדרה הישראלית היחידה בפסטיבל הבינלאומי מיפקום, הסדרה הישראלית ששודרה בכאן חינוכית משאירה אבק לנטפליקס ול-HBO. זה הפרס שהביאה לארץ
מערכת ice | 
פסטיבל מיפקום (צילום S. CHAMPEAUX / IMAGE&CO)
היצירה הישראלית קבעה עוד שיא עולמי אמש עם זכייתה של סדרת הנוער "מיוחדת" במקום ה-1 בפסטיבל הסדרות הבינלאומי "מיפקום" 2022  בקטגוריית ייצוג מוגבלויות בסדרה מתוסרטת הטובה ביותר.
"מיוחדת", ששידור עונתה הראשונה הסתיים השבוע בכאן חינוכית, יצרו מיכל קופר קרן וליאור ירון והפיקו שמונה הפקות - דפנה דננברג ואבירם אברהם.  את הפרס עלה לקבל בשם ההפקה על הבמה בקאן אבי ארמוזה, בעלי ארמוזה פורמטס שמפיצה את הסדרה בעולם.
הסדרה התקבלה לתחרות מתוך 180 סדרות שהוגשו מכל העולם ואמש גברה על "שובה של אודרי"-דרמה קנדית ו-"דוג'ר" שמשודרת ב- BBC. בתחרות השתתפו חברות הפקה בינלאומית בהן: Netflix, HBO, BBC, Hulu כאשר "מיוחדת" היתה הנציגה הישראלית היחידה.
"מיוחדת" היא דרמת מתח לנוער שעוסקת בנוער עם צרכים מיוחדים ומשלבת צעירים עם צרכים מיוחדים ונוער על הרצף האוטיסטי. דרך סיפורן של הדמויות הראשיות ומשפחותיהן המיוחדות, מעודדת הסדרה לקבלת האחר ומוכיחה כי כולנו שותפים לאותן מורכבויות, חברויות ואהבות...... היא  מביאה את סיפורה של מאיה (17), וולוגרית תוססת ופופולארית, שנבחרת להוביל קמפיין אופנה כפרזנטורית לצד בן זוגה הטניסאי ומתכוננת לקיץ מושלם. כל זה משתנה כשהיא נאלצת ללוות את אחותה האוטיסטית אלונה (15) לקייטנת שייט לנוער עם צרכים מיוחדים. בקייטנה, היא מתקרבת לאלונה אחרי שנים של ניכור וריחוק וגם למדריך השייט שלה שגם לו יש אח לאוטיסט. העולם החדש שנפתח בפניה משנה את מסלול חייה, אך גם מסבך אותה בסודות ושקרים שמשפיעים על כל הסובבים אותה.  
 
בסדרה משתתפים: בר מיניאלי אלה מלאכי, רועי רשף ,תום אמסלם, נועה אסטנג'לוב, אופק פסח, ליהי טולדנו ועוד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה