נדל"ן ותשתיות

כלל ולוינשטין משקיעות 260 מיליון שקל במתחם עסקים חדש

התקבל היתר בניה לפרויקט הדגל בבאר שבע הכולל מגדל משרדים להשכרה בן 19 קומות ובניין משרדים בן 10 קומות, לשימוש העירייה. כלל ביטוח ופיננסים שותפה ב-50% מהזכויות בפרויקט שהיקפו הכספי מוערך בכ-260 מיליון שקל
מערכת ice | 
הדמיית פרויקט לוינשטין-כלל בבאר שבע (צילום ויו פוינט)
התקבל היתר בנייה לפרויקט "לוינשטין-כלל" בבאר שבע - מתחם משרדים ועסקים בסיטי החדש והמתפתח של העיר, שמוקם בשותפות של החברות לוינשטין וכלל. כלל ביטוח ופיננסים שותפה ב-50% מהזכויות בפרויקט.
הפרויקט כולל מגדל משרדים להשכרה בן 19 קומות עם שטחי מסחר ומבנה של 5 קומות חנייה, וכן בניין משרדים בן 10 קומות, שנועד לשימושה של עיריית באר שבע. החברות החלו לאחרונה לשווק את שטחי המשרדים להשכרה בפרויקט. היקפו הכספי הכולל של הפרויקט מוערך בכ-260 מיליון שקל.
 
מגדל המשרדים "לוינשטין-כלל" תוכנן על ידי משרד האדריכלים ברעלי לויצקי כסיף ומציע להשכרה משרדים בגדלים שונים, תוך גמישות תכנונית המאפשרת תכנון וחלוקה משתנים. המגדל יכלול לובי מפואר, מעליות מהירות וחדישות, מסעדות ובתי קפה - וינוהל על ידי חברת ניהול מובילה שתספק שירותי ניהול, אחזקה וניקיון. לוינשטין תבצע את הפרויקט לאחר שזכתה במכרז מוניציפלי וחתמה על הסכם קומבינציה עם העירייה ב-2019.
הפרויקט משתרע על קרקע בשטח של כ-14.4 דונם עם תב"ע מאושרת לבניית שטחי משרדים ומסחר בהיקף 31,000 מ"ר (חלקן של החברות). הוא ממוקם במיקום מרכזי ומבוקש – בלב העיר באר שבע, בצמוד לקריית הממשלה, להיכל המשפט, למשרד האוצר, לתחנת הרכבת ולתחנה המרכזית, לבית החולים אסותא, ובקרבת צירי תנועה ראשיים. 
חן לוטן, מנהלת תחום נכסים מניבים בקבוצת לוינשטין: "לאחר שקיבלנו את היתר הבנייה, אנו צפויים לעלות בקרוב על הקרקע ולהתחיל בפרויקט הדגל שלנו בבאר שבע. המיקום שלו כחלק ממתחם העירייה צפוי לביקושים גבוהים בקרב שוכרים הקשורים לנושאים המוניצפאליים כמו גם מצד תאגידים מתחום ההייטק והתעשייה המסורתית, מגמה שכבר מתרחשת כיום  במרכז העסקים הראשי (מע"ר) הנבנה בעיר".
יוסי דורי, מנכ"ל כ.נ.ף, מנהל חטיבת ההשקעות של כלל ביטוח ופיננסים: "אנו שמחים על קבלת היתר הבניה שמהווה אור ירוק לתחילת הפרויקט. כלל ביטוח ופיננסים פועלת כל העת לצבירת נכסים איכותיים, בעלי תשואה מותאמת סיכון, הן עבור העמיתים, והן עבור הנוסטרו. אנו מאמינים כי שיתוף הפעולה עם חברת לוינשטין, להשקעה בפיתוח תשתיות של משרדים ומסחר באזור הדרום, נושא פרי הן לציבור בישראל והן לחוסכים, ויהווה השקעה מניבה ואיכותית בטווח הארוך".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה