תקשורת ומדיה

מגישת כאן 11: "מערכת בחירות מאוד גורלית לעתידה של המדינה"

המגישה של כאן 11, ליאת רגב, אומרת בדיוק את מה שהיא חושבת. האם היא מודאגת מתוצאות הבחירות? 
דוד זולדן | 
ליאת רגב (צילום פלאש 90)
השדרנית והמגישה ליאת רגב הציגה את ההימור שלה לפני המדגם: "זה מאוד דרמטי. יותר דרמטי ממערכות בחירות קודמות. הכל פתוח ומאוד קשה לנחש הפעם מי ינצח. נוכח אחוזי ההצבעה הגבוהים בהתחלה אמרו שזה יעבוד לטובת שמאל-מרכז עכשיו רואים שזה יעבוד לטובת הימין אבל אין לדעת. זו תחושה של מערכת בחירות מאוד גורלית לעתידה של מדינת ישראל ולעתידו של נתניהו ולעתידם של הערבים. אלו בחירות מאוד דרמטיות".
ההימור של איש התקשורת עידו כנר: "אין מספיק ידיעות עלי. אני חייב לומר שעד עכשיו עלתה ידיעה אחת מאוד מאכזבת. בתור אחד שעוקב אחריכם אני שואל איפה עידו כנר? אני מצפה עוד הערב לידיעה עלי. אפילו שלילית מאוד. אין לי בעיה. אני מוכן לרדת הכי נמוך שיש. לצערי אנחנו מסתכלים כרגע על האירוע הפותח של הבחירות השישיות. כי כולם מצביעים. אני קורא לכולם להפסיק להצביע  ככל שאנחנו מצביעים אנחנו מנציחים את המצב. ואז גוש אחד יהיה גדול יותר מהגוש השני. כי גוד אחד יהיה עדיף יותר ואז אנחנו נצא מזה. תפסיקו להצביע. אני חושב שזו הכותרת להערב".
מגיש חדשות 12, דני קושמרו לא התרגש במיוחד: "לא מרגיש שהבחירות האלה זה משהו מיוחד. גם בבחירות הקודמות היתה תחושה שזה דרמטי ומכריע והנה שוב בחירות דרמטיות. שני הצדדים מרגישים שזה גורלי מבחינתם. זה הולך לשום מקום. ויהיו עוד פעם בחירות. מבחינתי אין שום התרגשות מיוחדת הפעם. הליכוד ינצח אבל הוא לא יחזיק מעמד לאורך זמן"
אריק ויס מחדשות 13 הימר על הליכוד וגם מעניק לו הרבה ימי חסד "בדיוק אותו הדבר. שזה הולך להיות צמוד והימין ננצח. הפעם הימין ירוויח ניצחון נותר משמעותי. אנשים בעיקר מיואשים ואם לא בעיה. אבל בסדר עד הבחירות הבאות. עד בחירות 6".
העיתונאי והמגיש, אסף ליברמן: "התחושה היא שצריך להתארגן, ודרך אגב, אין על אייס".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה