נדל"ן ותשתיות

חברת גילת רשתות לוויין מתפרשת עד פרו

פרויקט חדש לחברת גילת רשתות לוויין וזאת לאחר שחברת הכרייה Antamina הכריזה כי בחרה בגילת לפרויקט למידה מקוונת בפרו. הפרויקט שעלותו מיליוני דולרים אמור להימשך כארבע שנים
מערכת ice | 
אנטנה של גילת (צילום יחצ)
חברת גילת רשתות לוויין הודיעה היום (חמישי) כי חברת הכרייה Antamina, המפעילה את אחד ממכרות הנחושת והאבץ הגדולים בעולם, בחרה בגילת לפרויקט למידה מקוונת בהיקף של מיליוני דולרים במחוז סן מרקוס, אזור כפרי סמוך למכרה החברה בפרו.
הפרויקט מתוכנן להימשך ארבע שנים כאשר גילת תפרוש טרמינלי תמסורת לוויינית ויבשתיים ותספק שירותים לקישוריות לבתי ספר בסן מרקוס. באמצעות רשת זו אלפי תלמידים ומורים יקבלו גישה למשאבי הדרכה וחינוך, כמו גם למחשבים ניידים והתקנים נוספים.
 
"הטכנולוגיה והמומחיות של גילת ישמשו על מנת לאפשר קישוריות ולמידה מתוקשבת עבור 265 מורים ומנהלים ב-33 מוסדות חינוך יסודיים ותיכוניים, וכן עבור יותר מ-3000 תלמידים במחוז סן מרקוס", כמה אמר מנואל רואיז-הררה, מפקח בריאות וחינוך בכיר בחברת הכרייה Antamina.
אריה רורשטוק, סמנכ"ל בכיר ומנכ"ל גילת פרו מסר: "אנו גאים מאוד להיבחר על ידי Antamina לביצוע פרויקט הלמידה המקוונת בן ארבע השנים, הכולל יישום ותפעול מרכז נתונים עם תקשורת יבשתית ולוויינית. כחלק מהמימוש הכולל של הפרויקט נספק תקשורת, מכשור, הדרכה ותוכן חינוכי דיגיטלי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה