תרבות ופנאי

"מחברות שחורות" היא הזוכה הגדולה בטקס פרסי הפורום הדוקומנטרי

הסדרה הדוקומנטרית "מחברות שחורות" של שלומי אלקבץ היא הזוכה הגדולה של טקס פרסי הפורום הדוקומנטרי שהתקיים אתמול (שני) עם שלושה פרסים
מערכת ice | 
רונית אלקבץ (צילום יח"צ)
טקס פרסי הפורום הדוקומנטרי התקיים אמש (שני) והסדרה "מחברות שחורות" שיצר שלומי אלקבץ הייתה הזוכה הגדולה של הטקס עם שלושה פרסים. פרס הסרט הטוב ביותר באורך מלא הוענק ל"אני לא" של תומר הימן.
הסדרה הדוקומנטרית "מחברות שחורות" עסקה בחייה של השחקנית והבמאית המנוחה רונית אלקבץ וזכתה בשלושה פרסים – הסדר הטובה ביותר, פרס העריכה לז'ואל אלקסיס והעיצוב האמנותי ליואב רז.
 
הסרט "אני לא" הוקרן בבכורה בפסטיבל דוקאביב 2022 תחת השם "כל העצים נושבים ברוח", אך לקראת הפצתו בבתי הקולנוע שינה את שמו. הסרט מגולל את סיפורו של אורן לוי, תלמיד פנימייה שכועס על כל ההגדרות שניסו להלביש עליו במהלך חייו וחולם להיות במאי.
פרסים נוספים שחולקו במעמד הטקס:
הסדרה "תיק 512 – מדינת ישראל נגד יצחק אברג'יל", ששברה את שיאי הצפייה בסדרת דוקו בתאגיד השידור הציבורי עם שלושה מיליון צפיות, זכתה בפרס התחקיר עבור עבודתן של היוצרות עדי מאירי וטל ברדה, והתחקירניות נטלי גנזדה ודפנה פוזון.
הסרט "סבוטאז'" המספר את סיפור גבורתן יוצא הדופן של אסירות באושוויץ, בבימויה של נועם אהרוני, זכה בקטגוריית סרט תיעודי עד 65 דקות.
הסרט "זויה צ'רקסקי חיים סובייטיים" של ענת שוורץ שעסק בחייה של האומנית זויה צ'רקסקי זכה בפרס הסרט התיעודי הקצר.
סדרת הדיגיטל "ארון הקודש" זכתה בפרס סדרת הרשת. את הסדרה יצרו מורן נקר ואביגיל שפרבר והיא עוסקת בלהב"טבים החיים את המורכבות הדתית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה