מדדים ומחקרים

לאן נעלמו נועה קירל ואודיה אזולאי? דירוג תחנות הרדיו

שתי הזמרות הפופולאריות נעלמו מרשימת הלהיטים המושמעים בתחנות הרדיו בישראל לאחר שבוע בודד. מי הזמרים שהמריאו בזמן הזה - ואיזה הישג רשם אייל גולן?
יאיר מור |  1
נועה קירל (צילום יוטיוב/ גלגלצ)
שבוע אחד בצמרת הספיק להן: לאחר שבשבוע שעבר הובילו את טבלת ההשמעות בתחנות הרדיו בישראל, השבוע צנחו נועה קירל ואודיה אזולאי עם "מאמי" מהמקום הראשון לשישי, ויצאו מהצמרת שלנו, כך לפי נתוני חברת המחקר MediaForest, המספקת שירותי הפצת תכנים מוזיקליים, ניטור, הקלטה ואנליטיקה של שידורים, הפקת דוחות ומצעדי השמעות, תמלול אוטומטי של מדיה משודרת, מחקרי מדיה עבור תעשיות המוסיקה והפרסום בארץ ובעולם.
מי שכבש את הפסגה השבוע הוא חנן בן ארי עם "אלא בי", שהתקרב ל-200 השמעות שבועיות; במקום השני עדן חסון עם "עד שתבואי עד אליי"; אייל גולן במקום השלישי עם "ואת אינך" החדש; במקום הרביעי שיתוף הפעולה של סטפן לגר ונטע ברזילי, "מתמטיקה", שממריא מהמקום ה-18 בשבוע הראשון שלו לתוך החמישייה בשבוע השני; ובמקום החמישי "כל גיבור נשאר" – סליחה, "נשבר" – של רביב כנר, שכפי שאפשר להבין מהבדיחה דורך במקום.
אייל גולן רושם נתון מרשים במיוחד בנתוני ההשמעות לפי אמנים, ומתקרב ל-600 השמעות שבועיות – מה שמציב אותו בהפרש אדיר של יותר מ-160 השמעות מעל עומר אדם, שמסתפק ב-431 השמעות ובמקום השני; עדן בן זקן במקום השלישי, כאשר גם ההפרש בין אדם לבינה גדול למדי; במקום הרביעי, בהפרש של שתי השמעות בלבד, עדן הבן – עד חסון; ובמקום החמישי אריק איינשטיין ז"ל.
"Made You Look" של מייגן טריינור ממשיך להוביל בגזרת השירים הלועזיים, אם כי ההפרש בינו לבין שני השירים הבאים בטבלה, שרשמו מספר השמעות זהה, עומד כעת על שתי השמעות בלבד; שני השירים הבאים הם "Après vous, madame" של גימס וסולקינג, ו"Unholy" של סם סמית' וקים פטראס; ובהפרשים זעומים מהקומים ואחד מהשני "Calm Down" של רימה וסלינה גומז ו"As It Was" של הארי סטיילס.
האמן הלועזי המושמע ביותר הוא להקת הביטלס; במקום השני הדיג'יי דייויד גטה; במקום השלישי סיר אלטון ג'ון; ברביעי אד שירן; ובחמישי דואה ליפה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אשפה
    ירו 01/2023/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שלום ולא להתראות אין געגועים
    סגור