תקשורת ומדיה

"סיפורה של שפחה" בהפגנה הגיע לטוויטר של הסופרת הקנדית

הסופרת הקנדית מרגרט אטווד, מחברת "סיפורה של שפחה", התייחסה בטוויטר שלה למיצג המחאה של "נשות גלעד" אתמול בהפגנה נגד הרפורמה המשפטית שהתקיימה ליד הכנסת בירושלים
מערכת ice | 
מיצג השפחות ליד הכנסת (צילום מסך טוויטר)
איך הגיעה הפגנת המחאה כנגד הרפורמה המשפטית בהשתתפות עשרות אלפי ישראלים, לטוויטר של מחברת "סיפורה של שפחה", הסופרת הקנדית מרגרט אטווד?
אתמול צעדו בהפגנה ליד הכנסת כמה עשרות נשים בלבוש אדום וכובע המדמים את בגדי "נשות גלעד", השפחות מהסדרה המפורסמת. מחאת הנשים כללה נאום של מורן זר קצנשטיין, מובילת "בונות אלטרנטיבה", שאמרה בהפגנה: "באתי לכאן היום כדי לפנות אליכם היום, גברים ונשים, עם מסר ברור: רק אנחנו הנשים, נחליט על עתידנו. פה לא תקום גלעד".
 
אחת המוחות, טל שריג אברהם, תייגה את הסופרת מרגרט אטווד וצייצה בטוויטר ידיעה מהוושינגטון פוסט עם תמונה מההפגנה. "יותר מ-20 שפחות הזכירו ל-100 אלף הישראלים שהפגינו נגד הרפורמה המשפטית, מה יכול לקרות כשקבוצה של גברים דתיים וקנאים משתלטת על השלטון", כתבה טל, "תודה על ההשראה. לא נאפשר לזה לקרות לאף אישה בישראל".
 
הסופרת הקנדית שראתה את התיוג, צייצה מחדש את טל שריג אברהם בחשבון הטוויטר שלה, המונה לא פחות מ-2 מיליון עוקבים.
אחת ממשתתפות המחאה אמרה בהפגנה: "זכויות נשים הן הראשונות להירמס. הפגיעה בנשים וזכויותיהן ניכרת מהרגע הראשון של הקואליציה הזאת מהרגע שהתחילה. אנחנו רוצות להראות לאנשים כמה קל להפוך למשהו מדכא, סיפורה של שפחה רק כמה צעדים לפנינו. אם לא נעצור את ההפיכה - אנחנו בדרך לשם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה