תקשורת ומדיה

בתום קרב מתיש: זה הכריש שזכה במנכ"לית הנחשקת

בפרק ששודר ביום שישי האחרון בתוכנית "הכרישים" של ABC הגיעה מנכ"לית של חברת איפור. הכרישים שלא התרשמו מהמוצר, נלחמו עליה ללא הפסקה, זו הסיבה
מערכת ice | 
מארק קיובן (צילום ויקיפדיה/Gage Skidmore)
מארק קיובן בדרך כלל משקיע בחברות רק אם הוא יכול לראות עצמו או את קבוצת ה-NBA שלו, דאלאס מאבריקס, משתמשים במוצרים שלהם.
בפרק ששודר ביום שישי האחרון בתוכנית "הכרישים" של ABC, קיובן חרג ממנהגו וסגר עסקת השקעה בגובה של 400,000 דולר עם חברת האיפור Youthforia מסן פרנסיסקו, והכול למען שתי בנותיו ואשתו.

Youthforia נחשבת לסיפור הצלחה ויראלי. באפריל 2021 החברה הושקה ובתוך כשנה, בזמן הצילומים, הכניסה כבר שני מיליון דולר, וזאת בזכות השיווק האגרסיבי של המנכ"לית פיונה קו צ'אן במדיות החברתיות.
המותג מפרסם תכופות בטיקטוק ומציג כיצד סומק השמן המשתנה שלו מגיב ומתמזג בעור הלקוחות שלהם, וכיום ישנם יותר מ-123,000 עוקבים בפלטפורמה.
הכרישים אהבו את האסטרטגיה ונראה כי קו צ'אן היא זו שמשכה את תשומת ליבם ולא בהכרח המוצר עצמו.
רוברט הריאבץ ציין כי הוא לא מבין מה מייחד את המוצר, לורי גריינר אמרה שהיא לא משתמשת באיפור על בסיס שמן. קווין או'לירי ציין שלא מעניין אותו להשקיע במוצר, אלא בקו צ'אן עצמה. "זה הימור על המובילה", אמר או'לירי. "את ממש מרשימה".
בסופו של דבר, קיובן החליט לסגור את העסקה ולהשיג את הכרישים האחרים והציע 400,000 דולר תמורת 10% ללא עסקת תמלוגים וציין כי בנותיו ואשתו "יבינו" את המוצר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה