שיווק ופרסום

אחרי עשור: זו העיר שמשנה את הסמל שלה

בימים אלה עולה לאוויר מיתוג חדש לעיר עפולה שיסוב סביב הצלחתה של העיר בשנים האחרונות עד להפיכתה לאחת הערים האטרקטיביות בישראל. ומי הפרזנטורים? תושבי העיר עצמם
מערכת ice |  6
מרחב ציבורי עפולה (צילום ויקיפדיה)
אם צפיתם בערוצי הטלוויזיה ונתקלתם במשפט "מי רוצה להיות יזרעאלי" דעו לכם שמדובר בקמפיין מיתוג חדש של עיריית עפולה החושף את הסלוגן החדש של העיר: "עפולה. סיפור הצלחה יזרעאלי", המבקש להבליט את סיפור הצלחתה של בירת העמק בשנים האחרונות והפיכתה לעיר האטרקטיבית ביותר בצפון ויש שיגידו אחת המצליחות בכל המדינה ובמקביל לגרום לגאוות יחידה ואחדות בקרב התושבים וותיקים ועולים חדשים, דתיים וחילוניים, תושבים חדשים ועוד.
כזכור, קמפיין המיתוג הקודם של העיר נרשם לפני כעשור תחת הכותרת "עפולה 90" לציון 90 שנים לעיר. הקמפיין החדש, אותו מובילה מחלקת הדוברות של העירייה, הושק השבוע בערוצי הטלוויזיה, רדיו, דיגיטל ורשתות חברתיות וכן על גביי שלטי חוצות בעפולה והצפון מציג בשלב הראשון את הסלוגן החדש: "עפולה. סיפור הצלחה יזרעאלי" המעוטר בצבעי דגל המדינה עם מגן דוד מרומז.
 
הלוגו מתכתב עם שמה הראשון של העיר 'עפולה - עיר יזרעאל' כעיר שורשית שבקרוב תציין 100 שנה להיווסדה וכן על הצלחת העיר בשנים האחרונות שהפכה למובילה ומשכה עשרות אלפי תושבים חדשים כאשר רק לפני חצי יובל התגוררו בעפולה 37,000 תושבים וכיום מתגוררים בעיר כמעט כפול-  67,000 תושבים בקצב צמיחה של 28.45% בחמש השנים האחרונות.
בשלב השני של ישתלבו "הפרזנטורים" שהם תושבי העיר עצמם. סרטוני וידאו קצרים ופרסומות בשלטי חוצות ודיגיטל יציגו סיפורי הצלחה של תושבים מהעיר עפולה שכבשו פסגות ברמה הבינלאומית והלאומית במגוון תחומים כגון צבא וביטחון, חינוך, רפואה, אמנות ותרבות, ספורט, איכות סביבה, קולינריה, היי-טק, יזמות, עיתונות ועוד כאשר המסר המרכזי הוא שסיפור ההצלחה של עפולה בראש ובראשונה הם התושבים שלה.
בשלב השלישי והאחרון יזכה גם בית העירייה למיתוג מחדש במסדרונות המבנה ובמשרדים באמצעות שילוט חדש, תמונות שיציגו את ההיסטוריה העשירה של העיר, הטמעת הסמל החדש בכל מוצרי הדפוס ועוד. חשוב לציין כי בקמפיין לא יופיעו ראש העיר, פוליטיקאים ונבחרי ציבור.
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    י
    דן 05/2023/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מעניין
    סגור
  • 4.
    על מה ולמה
    טל 03/2023/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מצי החלופו משתלבות בעיר, המדרכוצ כמו בימי הביניים הכבישים מלאין בורות ,מערכת החינוך כושלת כל הילדים הטובים לומדים בחוץ,בית החולים מקרטע,כיר של קבלנים ומאעכרים
    סגור
  • 3.
    רק חבל שבג"ץ הרס לכם את החגיגה
    ימני 03/2023/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    והכריח אותכם לקבל ערבים לגור בעיר ,הפכתם לנצרת 2 ... בגלל דברים כאלה צריך רפורמה
    סגור
  • 2.
    אז לא
    eytl 03/2023/29
    הגב לתגובה זו
    0 1
    עיר הוקמה כעיר לוין, בכדי לתת שרות לקיבוצים והמושבים סביבה, שינתה פניה באמצעות בניה מסיבית. אז לא. תושבי עפולה מהעבר היו "מלח הארץ" והאוכלוסיה הקיית כבר לא. אז לא. המושבים והקיבוצים סביבה צריכים באמצעות המועצות האיזוריות למצוא חלופות. אז לא. עירית עפולה השמידה במשך שנים את רוב ההיסטוריה שלה באמצעות שוחד שקיבלו מקבלנים מוכרים בעיר. אז לא. כמות אוכלוסיה לא הופכת לגאווה
    סגור
  • כמה נכון (ל"ת)
    מירי 04/2023/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    חחח
    מאיו 03/2023/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חח זה קמפיין בחירות..לא מיתוג
    סגור