תקשורת ומדיה

עמית סגל חוטף מכתב חדשות 13: "פרשן יהיר"

בסיקור מבצע "מגן וחץ', באחת הכותרות כתבו: "כבר לא כירורגי - באישור ראש הממשלה: נשים וילדים נהרגו בתקיפה הלילית". ברשתות זועמים, כאשר פרשן חדשות 12 עמית סגל תקף, וספג בחזרה מתקפה מכיוונו של כתב חדשות 13, יוסף ישראל: "חושב שנשים וילדים שנהרגים הם נזק אגבי שלא שווה התייחסות"
מערכת ice |  5
עמית סגל (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)

בחדשות 13 הצליחו להרגיז אמש (שלישי) לא מעט מהצופים במהלך השידורים החיים על ההסלמה בדרום וסיקור מבצע "מגן וחץ', כאשר באחת הכותרות כתבו: "כבר לא כירורגי, באישור ראש הממשלה: נשים וילדים נהרגו בתקיפה הלילית".

פאנליסט 'הפטריוטים' בערוץ 14, יותם זמרי, תקף במהלך השידור ואמר: "זה תעמולת BDS נוראית ברמה ששופכת דם, הדבר הזה שופך דם בעולם, הדבר הזה מעודד טרור בעולם, מעודד פיגועים בעולם ומשמש קמפיין הסתה. ערוץ 13, אני לא אגיד יותר מדי, רק לכל אחד שרואה את עצמו ציוני, בכל פעם שאתה מדליק את הערוץ הזה אתה מוריד קצת מהציונות שלך".
 

פרשן ומגיש חדשות 12 עמית סגל כתב בצורה קשה מאוד נגד הקולגות: "אפשר להדביק דגל ישראל על המסך ואפשר לנסח כותרות בשירות ה-BDS פשוט ביחד זה לא כל כך עובד".
 

מי שהגיב לסגל היה כתב חדשות 13, יוסף ישראל, שתקף בחזרה: "אני מבין שהפרשן היהיר לענייני הכל חושב שנשים וילדים שנהרגים הם נזק אגבי שלא שווה התייחסות. אל תפריעו לו בבקשה עם עובדות". על כך ענה יבגני זרובינסקי: "בחדשות 13 התנצלו כביכול על הכותרת שבצילום פה, אבל לפי מה שהגיב הכתב שלהם יוסף ישראל לציוץ של עמית סגל, לא נראה שהוא כל כך מתנגד לכותרת".
עוד כתב זרובינסקי בזעם: "כל עוד בחדשות 13 לא מדווחים מי אחראי לכותרת המטורללת שהלם הערב ושהוא פוטר אפשר לדחוף לתחת את התגובה שלהם שהם 'מתנצלים על כך בפני צופיהם'".
גם המבקרים הגדולים של הממשלה, ביניהם עורך וואלה! ברנז'ה דוד ורטהיים, לא נותרו אדישים והוא כתב: "כידוע לא מחובבי ראש הממשלה. אבל הנה דוגמא לדיווח מניפולטיבי ודוחה". העיתונאי מאיר ליוש כתב: "לא נשמות, זה לא היה "לא נכון ומטעה" זה היה מוטה ומכוון על ידי מישהו שהחליט לנצל אירוע שיש עליו הסכמה אדירה מקיר לקיר בישראל לצרכים פוליטיים. תתביישו".

בטוויטר יצאו בהאשמות חמורות נגד הערוץ: "חדשות 13 החליטו ללכת עד הסוף על הנרטיב האנטי ישראלי. זו פשוט הזיה", וגם: "השנאה של חדשות 13 לראש ממשלת ישראל העבירה אותם על דעתם עד כדי כך שהם הפכו  לשונאי מדינת ישראל ואזרחיה. אחרי הערב הזה, אזרח שלא יחרים את הערוץ הזה, הוא שותף לשנאת המדינה. יש גבול!".
 
יבגני זרובינסקי כתב: "נדפקו שם בחדשות 13", הצל כתב: "זה לא כותרת באל ג'אזירה אלא חדשות 13 שמישרים קו עם אויבינו, אז שהאום קורא לנו רוצחי ילדים והופכים את חיילינו לפושעי מלחמה תזכרו מי עומד מאחורי זה !, חדשות 13 פושעים וצריכים לעמוד לדין!".
מחדשות 13 נמסר בתגובה לטענות שעלו על אופן הצגת המקרה בעזה בו הושמדה הדירה עם בכירי הג'יהאד: ״הכותרת שהופיעה במסגרת המהדורה המרכזית נוסחה בצורה לא ראויה ובאופן לא נכון ומטעה. אנו מתנצלים על כך בפני צופינו״.
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    יוסף ישראל? יותר כמו יוסף פלסטין, לא?
    יואב 05/2023/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יוסף ישראל? יותר כמו יוסף פלסטין, לא? בכל מקרה לא ברור מי זה ומאיפה הליצן של ערוץ הבי די אס החדש צץ.
    סגור
  • 4.
    תגובה לטפשים
    חיימה 05/2023/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הכתב יוסף אנטישמי קטן וכל חבר מריעיודרוקר גליקמן קרא והזוג המוזר ספי ואשתו הלר הורדתם את העיתונות לזנות אין נמוך מזה באישר ראש ממשלה הורגים נשים וילדים זה בידיאס בתפארתו זה לא טעות בניסוח אל גזירה מזל שממש אחוזים הזויים או מצביעי ליברמן בבתי אבות שמחייבים לראות את החרע שלכם
    סגור
  • 3.
    תגובת הערוץ למכור וחץ
    ערוץ 13 05/2023/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חבל שהתנצלתם, תגובה אמיתית ונכונה, לא רק באישור רוהמ, אלא גם למען רוהמ
    סגור
  • 2.
    לא טעות
    פרח 05/2023/16
    הגב לתגובה זו
    2 1
    אני אישית רואה את הזלזול בנו בעם כל יום בערוץ 13 השנאה העבירה אותם על דעתם. אותי הפסדתם כי לא יכולתי כבר להקשיב לציניות הזלזול והשנאה לכל דבר שהוא יהודי דתי או ישראלי. נמאס מהשנאה שאתם יורקים עלינו.
    סגור
  • 1.
    מי שמפרסם בערוץ 13 אני מחרים את המוצרים שלו הם אוייבי ה (ל"ת)
    אבי 05/2023/14
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור