תקשורת ומדיה

אביו של עמית סגל נפרד: "עלי בריקדות ניפגש"

עורך "מקור ראשון" חגי סגל נפרד מהתפקיד אחרי 9 שנים, במקומו ייכנס ראש מערך ההסברה לשעבר אלעד טנא
מערכת ice |  3
חגי סגל (צילום פלאש 90/יונתן זינדל)
העיתונאי חגי סגל נפרד היום מתפקידו כעורך העיתון "מקור ראשון", ובמקומו נכנס לתפקיד איש התקשורת אלעד טנא. "בהצלחה, אלעד (טנא)! עלי בריקדות ניפגש וגם עלי הטור הצנוע שלי", כתב סגל באמרו שימשיך לכתוב את טורו בעיתון השבועי. 
 
עיתונאי "מקור ראשון" בעבר ובהווה איחלו לו בהצלחה והודו לו. מנכ"ל העיתון דורון ביינהורן כתב, "כבר שנה שאני במקור ראשון, זכיתי יום יום לעבוד לצד חגי סגל. את הכתיבה המופתית הכרתי. אבל זכיתי בשנה הזו להכיר את הצניעות, העדינות, היושרה ועמידת הברזל אל מול לחצים. תודה חגי על כל מה שלימדת אותי בשנה הזו. אתה מסיים את תפקיד העורך אבל לשמחתנו אתה ממשיך לכתוב. בהצלחה אלעד."
 
"תודה חגי על הלימוד וההכוונה בתחילת הדרך. ובהצלחה לאלעד!", כתבה שירית אביטן-כהן, עיתונאית ישראל היום בהווה, ובעבר במקור ראשון. עיתונאית מקור ראשון הודיה כריש חזוני כתבה, "העמדת תלמידים הרבה. כבר מתגעגעים. ובהצלחה רבה לאלעד!"
נזכיר כי בחודש ינואר השנה המו"ל של העיתון, מרים אדלסון, החליטה כי העורך הבא של "מקור ראשון" יהיה אלעד טנא. טנא למעשה חוזר לעיתון שבו עבד במשך שנים - בין השאר ייסד וערך את המגזין "מוצש" בעיתון בשנת 2010, וכן שימש כסגן העורך הראשי של העיתון. לאחר מכן שימש כסגן עורך ראשי מעריב ועורך ראשי nrg. בשנת 2015 הקים את חטיבת הדיגיטל בתאגיד השידור הציבורי וניהל אותה במשך 6 שנים. בתפקידו האחרון שימש טנא כראש מערך ההסברה הלאומי של מדינת ישראל, וכעת סיים את תקופת הצינון המחייבת עובד מדינה בכיר.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    למה לא מוסיפים לשם שלו הוטוריסט לשעבר (ל"ת)
    אורגבי 05/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    מחבללללללללללללל
    עמי 05/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 1
    תורידו את הכיפות מראשיכם אתם לא מקיימים מצוות אתם דתייבלוף
    סגור
  • הטבל בלטה או שתיטה יותר מידי אלכוהול (ל"ת)
    יוסף 05/2023/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור