תקשורת ומדיה

נפתלי בנט: "מנסור עבאס הוא סאדאת הישראלי"

בנט נמצא עם הפנים חזרה לפוליטיקה ולא חוזר בו מהמהלכים שהעלו וגם הורידו אותו מראשות הממשלה. "לא אכפת לי מדברים חומריים. אכפת לי ממדינת ישראל"
מערכת ice |  3
מנסור עבאס ונפתלי בנט (צילום יהונתן זינדל, פלאש 90)
ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט מצייץ בטוויטר בקצב של פוליטיקאי מכהן, וככל הנראה פניו לקאמבק, אף שהחליט להצטרף לדיריקטריון חברת הטכנולוגיה קוונטום סורס.
בחודשים האחרונים נפגש בנט עם חברי קונגרס ואף הגיע לפגישה בארבע עיניים עם נשיא איחוד האמירויות, מוחמד בן זאיד באבו דאבי. לאחר מכן במהלך מבצע "מגן וחץ" התראיין לרשתות בשפה האנגלית במטרה להצדיק את פעולתה של ישראל בעזה.
לא ידוע מתי יהיו הבחירות הבאות, אבל בנט כבר מוכן אליהם לכשיגיעו. "התשוקה של חיי, חוץ מהמשפחה שלי, היא מדינת ישראל", אמר בנט למליסה וייס ב-Jewish Insider בריאיון שנערך בביתו ברעננה בתחילת החודש. "זה מה שאכפת לי ממנו. הצלחתי בעסקים וכסף מעולם לא היה חסר לי. לא אכפת לי מדברים חומריים. אכפת לי ממדינת ישראל ומהעם היהודי".
 
אולם במחנה הימין יש המון מצביעים שעדיין שומרים לו טינה על הקמת הממשלה עם מפלגות השמאל ומפלגת רע"ם. בנט כלל לא מצטער על זה, ונראה שאולי ויתר על מצביעי הימין העקשני. "אני מאמין אז, ועכשיו מאמין יותר, שמנסור עבאס הוא מנהיג ייחודי, חסר תקדים בישראל", אמר בנט ל-JI. "הייתי קורא לו סאדאת הישראלי, כי הוא, באומץ אישי עצום, נוקט עמדה שהיא מאוד מסוכנת מבחינה פוליטית, ויותר מזה. הוא לוקח סיכון אישי. והמסר שלו חזק וברור: 'ישראל היא מדינה יהודית ודמוקרטית... מה שאנחנו צריכים לעשות זה לחבק אותו ולהוכיח שהוא צודק".
אתמול (חמישי) השיק בנט יוזמה כלכלית משותפת בין דרום קוריאה לישראל, ובאירוע שלו נכחו 500 מראשי העסקים בקוריאה. "המטרה: לפתוח את השוק האסייתי לחברות הייטק ישראליות", כתב בטוויטר.
 
כאמור בנט הצטרף לאחרונה לחברת קוונטום סורס, שנמצאת בחזית מהפכת המחשוב הקוונטי, ומפתחת טכנולוגיות קוונטיות פוטונית. על ידי מינוף כוחם של ביטים קוונטיים (קיוביטים), המחשוב הקוונטי מציע מהירות חישוב חסרת תקדים ופוטנציאל לפתור בעיות מורכבות בתחומים שונים.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    בנט הנוכל מכה שנית?
    דוד 05/2023/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בנט הבוגד שירק לבוחרים שלו בפרצוץ מצטרף למועצת השורא? למפלגה של הרשימה המשותפת שמכחישה את הציונות, ומנחמת משפחות שהידים? דמיוני? לא אתפלא אם זה יקרה
    סגור
  • 2.
    יש לך ד"ש מההתקפה של עבאס בזמן המבצע..
    . 05/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סאדאת עלאק. איזה אפס.
    סגור
  • 1.
    המיידוף הישראלי נפתלי בנט ! (ל"ת)
    אסף 05/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור