דיגיטל וטק

לראשונה בישראל: בזק בשיתוף פעולה עם אמזון, גוגל ומייקרוסופט

בזק תאפשר לכלל הלקוחות להתחבר לעננים של אמזון AWS, גוגל, מיקרוסופט ואורקל, בלחיצת כפתור באמצעות שירות חדש  בשם Hyper Connect. המשמעות היא שכל עסק וארגון המעוניינים לבצע העברה של השרתים המקומיים ל-Hyper-Scale, הענן הגלובלי של אחת מארבע החברות הגדולות, יוכלו לעשות זאת במהירות ובפשטות

מערכת ice |  4
רן גוראון (צילום רמי זרנגר, unsplash)
חברת בזק מכריזה היום (חמישי) על שיתוף פעולה ראשון מסוגו בישראל עם 4 ענקיות הענן הגלובלי: אמזון AWS, גוגל, מיקרוסופט ואורקל, שהקימו חוות שרתים בישראל. במסגרת שיתוף הפעולה, בזק תאפשר לכלל הלקוחות להתחבר לעננים של ארבע החברות, בלחיצת כפתור באמצעות שירות Hyper Connect של בזק.
המשמעות היא שכל עסק וארגון המעוניינים לבצע העברה של השרתים המקומיים ל-Hyper-Scale, הענן הגלובלי של אחת מארבע החברות הגדולות, יוכלו לעשות זאת במהירות, בפשטות, ובעלות מופחתת של עד עשרות אחוזים ממחירי השוק היום. החיבור של בזק למגוון העננים יבוצע באופן מדורג.
 
שירות Hyper Connect של בזק יאפשר ללקוחות ביצועי רשת משופרים עם חיבור ייעודי בין תשתיות הלקוח לספק הענן במגוון קצבים סימטריים, חסכון בעלויות של תעבורת הנתונים מהענן הציבורי בהשוואה לתעבורת הנתונים באינטרנט ותשתית מאובטחת, אמינה וחסכונית יותר בין תשתית הלקוח לענן הציבורי.
לפני כשנה, הכריזה בזק על שיתוף פעולה ראשון עם חברת אמזון, במסגרתו החלה לספק ללקוחות העסקיים שירותי תקשורת ואבטחה מתקדמים המאפשרים ללקוח גישה ישירה לשירותי הענן המגוונים: מחשוב, אחסון, אבטחה ואפליקציות, כפתרון כולל של שירותי תשתית  ושירותי ענן.
רן גוראון, מנכ"ל בזק, "עסקי הענן בישראל מוערכים במעל למיליארד דולר בשנה ועשויים לצמוח בעשרות אחוזים מדי שנה ואף להכפיל את עצמם בשלוש שנים הבאות. בזק ממנפת את העוצמות שלה כדי לבצע את מה שרק היא יכולה, ומשיקה שיתוף פעולה גלובלי עם מספר חברות ענק בתחום הענן. שיתוף פעולה זה דורש ידע מקצועי מעמיק, ניסיון רב והשקעות כיוון שנגישות לעולם ה-Hyper Scale הופך יותר ויותר למרכיב קריטי לעסקים. החלטנו להקים מערך חדשני חוצה תחומים בו ישולבו היתרונות העצומים שלהן בתחום הענן, לצד היכולות של בזק באספקת שירותי תקשורת מתקדמים למגזר העסקי בישראל. אני משוכנע ששילוב כוחות זה יביא מגוון רחב של פתרונות ללקוחותינו ויהווה מנוע צמיחה לפעילות העסקית של בזק".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    להחזיק שרת מקומי במקרה ואין אינטרנט (ל"ת)
    מיקי 06/2023/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    רק אני ספרתי 5
    משה 06/2023/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    או שהענן בלבל אותם
    סגור
  • 1.
    לקוחות יכולים להתחבר ישירות לאמזון. למה צריך את בזק??? (ל"ת)
    הייטקיסט ת״א 06/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • תמיד תלונות
    ירון 06/2023/08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כדי שיהיה לך מה לשאול. תמיד תלונות. לא רוצה אל תעשה
    סגור