תקשורת ומדיה

דני קושמרו יסלח? מגישת חדשות 13 עקצה: "לא אולפן שישי"

עם תיוג מגיש המהדורה בחדשות 12 ומואב ורדי בכאן 11, נטעלי שם טוב שתגיש בקרוב את מהדורת שישי בחדשות 13 העלתה ציוץ בו כתבה: "יש למישהו רעיון לשם למהדורה בשישי בערב? שואלת בשביל חברה"
כפיר אדר |  2
דני קושמרו (צילום חדשות 12)
אחרי חודשים של חיפושים, חדשות 13 מצאה את המחליפה של איילה חסון שעזבה לכאן 11 ותגיד במקומה את המהדורה המרכזית ביום שישי שעד כה הייתה עם מגישים זמניים, נטע לי שם טוב, שתכנס ממש בקרוב לתפקיד.
עם תיוג של דני קושמרו, מגיש המהדורה בחדשות 12 ומואב ורדי בכאן 11, שם טוב שתגיש בקרוב את מהדורת שישי בחדשות 13 העלתה ציוץ בו כתבה: "יש למישהו רעיון לשם למהדורה בשישי בערב? שואלת בשביל חברה".
 
במחשב שלה עדיין כתוב "לא אולפן שישי", כשהיא עדיין מחפשת את השם המתאים. כאמור, שם טוב תגיש את המהדורה המרכזית בערב שישי, אחרי עזיבתה של חסון שלוותה בטונים צורמים ופרידה קרה מאוד בין הצדדים.  כזכור, העמדה הוצעה למגישים כמו גיא פלג גם הוא מחדשות 12 ועוד כמה שמות מתחת לרדאר, אך בסופו של דבר כל אלו לא הבשילו ךכדי חתימה רשמית שהייתה פותרת לחדשות 13 את הפלונטר בחיפוש אחרי מחליפה לחסון שנטשה למתחרים.
ההצטרפות הזו מגיעה אחרי ששלו כחלון, כתב במערכת הכול כלול של 13, הצטרף לאחרונה לערוץ עכשיו 14 וישמש בתפקיד כתב לענייני משטרה. כחלון, בן 25, עבד ברשת 13 במגוון תפקידים, האחרון שבהם כתב חדשות בתכנית הכל כלול.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    ערוץ 13 כשלון (ל"ת)
    סימה 07/2023/05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    מדובר ב13 כך שאפשר לקרוא "שמאל בששי"! (ל"ת)
    ערוץ השמאל 07/2023/05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור