טלוויזיה

חרצופים בדרך לקאמבק: זה הערוץ שיחדש אותה אחרי 23 שנה

בכאן 11 נתנו אור ירוק ויחלו בצילומי פיילוט שתחדש את הסדרה "החרצופים", ששודרה בערוץ 2 בין השנים 1996–2000. טוביה צפיר נשקל כאופציה לחזור לעשות חיקויים של פוליטיקאים: "לא שכחתי"
מערכת ice |  1
החרצופים (צילום צילום מסך מיוטיוב)
בכאן 11 עומדים להחזיר למסך את תוכנית הסאטירה הפוליטית החרצופים, כך דיווח כתבת ynet רן בוקר. החרצופים הייתה תוכנית סאטירה פוליטית ישראלית ששודרה בערוץ 2 על ידי הזכיינית טלעד, בין השנים 1996–2000. כעת בערוץ נתנו אישור להתחיל בצילום פיילוט.
לאחר שתעשה בדיקה האם התכנית מצדיקה את הקאמבק, בערוץ יחליטו אם להעלות אותה בתכנית חדשה אחרי 23 שנים של הפסקה. טוביה צפיר שהיה אז החקיין העיקרי נשקל כמי שעשוי לעשות זאת שוב: "לא שכחתי איך".
התוכנית נוצרה על ידי אפרים סידון בהתבסס על פורמט תוכנית הסאטירה הבריטית "Spitting Image" שהציגה בובות קצף קריקטוריות בדמות הפוליטיקאים שלהם הבובות לעגו. את הדיבוב לבובות ואת חיקויי הפוליטיקאים ביצעו טוביה צפיר, שרית סרי, תומר שרון ועוד מדבבים.
 
החרצופים נחשבת לתוכנית סאטירה חריפה והיא כיוונה את חציה אל פוליטיקאים מכל גוני הקשת הפוליטית. התוכנית כללה מערכונים עם הבובות וכוכבי אורח ופרודיות סאטיריות-פוליטיות על שירים מוכרים. ב-2000, עם סיום כהונתו של עזר ויצמן כנשיא המדינה, הסתיימה גם התוכנית. ב-5 בפברואר 2001, יום לפני הבחירות הישירות לראשות הממשלה, שודר פרק מיוחד.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אמן שיהיה במתכונת דומה למה שהיה (ל"ת)
    יאיר 07/2023/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור