טלוויזיה

דרמה בשידור חי: נסרין קדרי פורשת מ"רוקדים עם כוכבים"

ערב דרמטי ב"רוקדים עם כוכבים": רגע אחרי איחוד הנבחרת, נסרין קדרי נאלצת לוותר על מקומה בעקבות הפציעה שספגה בחזרות
שירה יום טוב | 
רוקדים עם כוכבים (צילום מסך קשת 12)
לפני כחודש דווח על פציעתה של נסרין במהלך החזרות לשלב שיכריע מי הזוגות שיגיעו לשלב השידורים החיים. אלא שפציעתה של הזמרת גרמה להפסקת החזרות ורופאי התוכנית קיבלו החלטה לגבי המשך ההשתתפות שלה בפורמט.
נסרין קדרי נאלצת לפרוש מהתחרות זאת לאחר שנפצעה. מקשת נמסר כי, "למרבה הצער, לאחר טיפול ובדיקה קבעו הרופאים כי נדרשת לה מנוחה נוספת שמונעת ממנה גם הפעם לעלות לרחבה. על פי חוקי הפורמט הבינלאומי לא ניתן להפסיד יותר מריקוד אחד ולכן זה סוף דרכה בתחרות". 
רפאל פליישמן, הרקדן של נסרין, ירקוד החל מהערב עם דנה גרוצקי אחרי שסרגיי וולקוב שרקד איתה נפצע גם הוא בחזרות ונאלץ לפרוש.
בסרטון ראשון שמתעד את הנפילה ואת ההתלבטויות אחריה נראית הכוכבת בחדר הטיפולים שבמתחם החזרות, שם נאמר לה על ידי רופאי התוכנית, "אנחנו לא רואים שבר אבל את מאוד כאובה. לכן קיבלנו החלטה שלא תעלי לרקוד".
לאור ההחלטה נסרין נשברה וביקשה מהצוות הרפואי, "בשבילי זה כמו שייקחו לי את הקול שלי עכשיו. אני מבקשת שתעזרי לי כי באמת עבדתי נורא קשה ואני לא רוצה לוותר על זה".
  

"על פי חוקי הפורמט הבינלאומי, במקרה שהצוות הרפואי מחליט להשבית את אחד הכוכבים מותר לו להחמיץ שלב אחד ולכן נסרין ורפאל עוברים לשלב הבא - ישירות לשלב השידור החי בעוד כשבועיים. אם נסרין לא תהיה כשירה עד הריקוד הבא שלה היא ורפאל יאלצו לפרוש מהתחרות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה