מדדים ומחקרים

דירוג תחנות הרדיו: עדן חסון ואיתי לוי ראש בראש

השבוע עדן חסון מבצע קאמבק עם השיר "לא תראה אותי בוכה" וחוזר למקום הראשון, בפסגה מחכה לו איתי לוי עם השיר "את" המצליח שלו כחלק מאלבום העשור "אחת לדקה"
מערכת ice | 
עדן חסון ואיתי לוי (צילום ויקיפדיה-יניר סלע, שי פרנקו, shutterstock)
בדירוג תחנות הרדיו השבועי "לא תראה אותי בוכה" של עדן חסון מזנק למקום הראשון וחולק אותו עם "את" של איתי לוי, "אף פעם לא לבד" של ענבל ביבי שומר על מקומו השלישי עם 108 השמעות השבוע.
"כולם מזיזים" של אנה זק עולה לחמישייה לאחר שהושמע 99 פעמים ו"תהמר עליי" של הפרויקט המיוחד "שירת נשים" סוגר את הרשימה עם 97 השמעות.
אייל גולן שומר כהרגלו על המקום הראשון עם 542 השמעות לעומת 498 בשבוע שעבר. שרית חדד מזנקת למקום השני מהרביעי עם 436 השמעות ועדן חסון נכנס השבוע לרשימה עם 408 השמעות בסך הכול. עומר אדם יורד עם 394 השמעות ועדן בן זקן מסכמת את הרשימה עם 378 השמעות.
 
רשימת האמנים הבינלאומיים נשארת די דומה עם דואה ליפה בראש עם 112 השמעות, הביטלס עם 106 השמעות, קולדפליי במקום השלישי לצד דיוויד גואטה עם 100 השמעות ומדונה סוגרת את הרשימה עם 86 השמעות.
ברשימת השירים הבינלאומיים Dance the Night ממשיך לרקוד במקום הראשון עם 37 השמעות, Bad Idea Right של אוליביה רודריגו עם 30 השמעות ו-Rush של טרוי סיוון מזנק למקום השלישי עם 25 השמעות השבוע.
Strangers של קניה גרייס הגיע למקום הרביעי עם 24 השמעות ו-As It Was של הארי סטיילס מסכם את הרשימה עם 22 השמעות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה