תקשורת ומדיה

גפני תוקף את כלכליסט: "טענות מנותקות ומסיתות"

יו"ר ועדת הכספים בכנסת ח"כ משה גפני תקף את כלכליסט על הפרסום שהוא מעכב 6 מיליארד שקלים מתוך פוליטיקה וטען כי כי יש הנחיה של יו"ר הכנסת על כך ששום נושא שלא קשור למלחמה, לא יעלה לדיון בוועדות הכנסת
מערכת ice |  3
משה גפני (צילום פלאש 90/ חיים גולדברג, איתי רון, shutterstock)
בכלכליסט פורסם הבוקר כי יו"ר ועדת הכספים בכנסת ח"כ משה גפני מעכב העברת 6 מיליארד שקל המיועדים לפרויקטים ממשלתיים שיצאו לדרך וכוללים בין היתר סיוע לניצולי שואה ושדרוג טכנולוגיות המשטרה. עוד דווח כי כי הממונה על התקציבים דורש את שחרור הכספים באופן מיידי. בדיווח נטען כי מדובר במאבק פוליטי כך שיוכל להישאר בשלטון גם לאחר המלחמה.
11 ימים לאחר מתקפת הטרור האכזרית נטען כי ממשלת ישראל עדיין לא החליטה כיצד לחלק כספים אלה, ואף עצרו מספר פרויקטים מתוכננים על מנת להשאיר מספיק תקציבים כדי לכסות את עלויות נזקי המלחמה, כאשר עדיין לא ברור על כמה יעמוד הסכום.

מלשכת יו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני נמסר בתגובה לטענות השקריות, המנותקות מהמציאות והמסיתות של 'כלכליסט': "יש הנחיה של יו"ר הכנסת ששום נושא שלא קשור למלחמה, לא יעלה לדיון בועדות הכנסת. ההעברות התקציביות כבר היו בסדר היום של הועדה והוסרו בשל ההחלטה. לא חשבנו שנתעסק בהאשמות שקריות כאלו בזמן מלחמה, אבל המציאות עולה על כל דמיון".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    גפני שור מועד. רמת אמינות: סמוטריץ'. (ל"ת)
    השור המועד 10/2023/19
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור
  • 2.
    מתמם חרדי
    שולמן ישלם 10/2023/18
    הגב לתגובה זו
    3 0
    איזו התממות . סבא שלי סיפר שבגטו ורשא פעילי אגודה סחרו בשוק שחור בזמן שתנועות הנוער חילקו מזון וסייעו . לא דומה בחומרה אבל מנטליות יש דמיון .
    סגור
  • 1.
    גפני יודע שאין הכוונה לועדת כספים
    שקוף לגמרי 10/2023/18
    הגב לתגובה זו
    4 0
    שתי וועדות חריגות בחירום הן כספים וחו״ב וגפני יודע זאת טוב מכל אחד . זה ניסיון להציל כספים קואליציוניים. לפוליטיקאים החרדים אין גבולות וחבל כי הציבור שלהם לא ראוי לשנאה שהם מביאים עליו .
    סגור