תקשורת ומדיה

הקרב על ההסברה: DiploAct תוציא משלחת חירום לארה"ב

משלחת חירום של תוכנית DiploAct יוצאת לקרב ההסברה בארה"ב נגד אנטישמיות ולמניעת פייק-ניוז בקמפוסים האמריקאיים

מערכת ice | 
דיפלואקט (צילום דיפלואקט)
משלחת הסברה של תוכנית DiploAct תצא למסע הסברה בקרב קהילות וקמפוסים בארצות הברית. חברי המשלחת ישתפו את הציבור האמריקאי במאורעות 7 באוקטובר מנקודת מבט אישית, על קרוביהם שנרצחו.
מטרת המשלחת היא לשתף את הציבור האמריקאי באסון שאירע במדינת ישראל ב-7 באוקטובר, ובשבועות הלחימה שחלפו מאז. כל זאת, כתשובה לפעולות שנאה ואלימות כלפי אוכלוסיות יהודיות וישראליות, שמתרחשות בכל רחבי וארה"ב וביתר שאת באקדמיה האמריקאית.
המשלחת, המורכבת מארבעה חברים וחברות, והיא עתידה לבקר באוניברסיטאות של בוסטון, ברנדיס, רוטג'רס, פנסילבניה, פרינסטון ו-NYU. כמו כן, היא עתידה לבקר במספר אירועים של קהילות יהודיות בחוף המערבי של ארה"ב.
דיפלואקט הוא ארגון ישראלי המובל על ידי קבוצת צעירים הפועלים מתוך תחושת שליחות, במטרה להביא את הסיפור הישראלי לעולם, ולפעול בנחישות כנגד תנועת הדה-לגיטימציה והאנטישמיות החדשה.
 
באמצעות תכניות הכשרה מקיפות, משלחות ברחבי העולם ועשור של פעילות ענפה בזירת הדיפלומטיה הציבורית, אנחנו בדיפלואקט פועלים בחריצות כדי להביא את קולה האמיתי של ישראל לחזית הבמה.
עם פרוץ המלחמה בדרום החלו הסטודנטים הפלסטינים בפעילות הסברה אינטנסיבית באוניברסיטה. הם ארגנו הפגנות והתרמות לטובת עזה, תוך שימוש במידע כוזב על הנעשה בדרום. הסטודנטים היהודים-אמריקאים אינם משיבים מלחמה וגם הארגונים היהודים הרבים הפועלים באוניברסיטה מתרכזים בפעילות חברתית ולא הסברתיות. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה