תקשורת ומדיה

החרם על שטראוס הסתיים? ינון מגל: "אקנה לי מילקי"

מגיש 'הפטריוטים' בערוץ 14, ינון מגל, הצהיר בחגיגיות על סיום החרם על שטראוס: "תודה לשטראוס שחזרו לשדר בערוץ 14. זה באמת לא הזמן עכשיו למלחמות, אקנה לי הערב מילקי"
תום נחום |  4
ינון מגל נגד שטראוס (צילום ויקיפדיה/ סטודיו תומאס תומר שלום, shutterstock)
כאשר מדינת ישראל עדיין מלקקת את הפצעים ומתאחדת סביב זכרם של 1,400 הנרצחים במתקפת הטרור הרצחנית של מחבלי חמאס ב-7 באוקטובר, מלחמת 'חרבות ברזל', שנכנסה היום (חמישי) ליומה ה-34, ממשיכה לאחד את עם ישראל, כאשר אחד החרמות המשמעותיים ביותר של התקופה האחרונה הגיע סוף כל סוף לסיומו.
מגיש 'הפטריוטים' בערוץ 14, ינון מגל, הצהיר בחגיגיות על סיומו של החרם אותו הוביל נגד שטראוס בעקבות חרם המפרסמים של שטראוס, שהקפיאה את פרסומיה בערוץ 14 בעקבות סערת דבריו של עו"ד ארי שמאי על יגאל עמיר: "תודה לשטראוס שחזרו לשדר בערוץ 14. זה באמת לא הזמן עכשיו למלחמות, אקנה לי הערב מילקי".
 
כזכור, על רקע הניתוקים משירות תמי 4 במסגרת החרם שהכריז מגיש 'הפטריוטים' ינון מגל נגד שטראוס בעקבות חרם המפרסמים אותו הובילה שטראוס נגד ערוץ 14, ולאחר שבתקשורת החרדית הצטרפו גם הם לחרם - כאשר חלק סירבו לפרסם אצלם את הפרסומות של שטראוס וחלק גם החליטו להסיר את הפרסומות, ינון מגל לא עצר והמשיך לתפעל את החרם גם לפני ואחרי ראש השנה.
כמו כן, אחרי שהיועץ האסטרטגי ואיש התקשורת הימני, ברל'ה קרומבי, התייחס למטרות שהחרם נגד שטראוס השיג, גם ינון מגל חשף לפני חודשיים מכתב רבנים חדש נגד שטראוס על רקע חרם המפרסמים נגד ערוץ 14, כאשר מגל הגיב בטוויטר: ״עשרות רבנים נגד שטראוס״.

במכתב, בראשותו של הרב דב ליאור, רב העיר קרית ארבע לשעבר, נכתב כך: ״אנו, רבני ערים, רבני ישובים, ראשי ישיבות וראשי מוסדות בציונות הדתית, מזועזעים מהחלטת חברת המזון שטראוס, להשתמש בכוחם הכלכלי כדי להשליט אג'נדה פוליטית על דעת הקהל בישראל. ערוץ 14 הוא הערוץ היחיד המאזן את כל שאר ערוצי התקשורת- כולל התקשורת הממלכתית שכולם מנגנים בקול אחד המוטה באופן בוטה לטובת השמאל והאופוזיציה. הרצון להחרים את ערוץ 14 מוכר לכל את התקופה החשוכה של רוסיה הקומוניסטית שבה אסור היה להשמיע שום רעה מלבד זו המקובלת על השמאל הקומוניסטי האתיאיסטי״. 
״לא נוכל בשום אופן לעבור על כך בשתיקה! מדינת ישראל המקבצת בתוכה אחרי אלפיים שנות גלות את עם ישראל השב מכל קצוות תבל כוללת בתוכה כיום קבוצות שונות. אידאות שונות ותפיסות לאומיות ואמוניות שונות - וכולן צריכות חופש נמיר להבעת דעתם. ההחלטה להחרים כלי תקשורת המבטא קול צלול וברור שנאמר למסורת ישראל ולערכים לאומיים וציוניים. היא לא החרמה נקודתית של גוף תקשורת אלא החרמה ופגיעה בציבור גדול בישראל איננו יכולים לשבת מנגר, והרינו להודיע כי מהיום הישיבות ומוסדות החינוך שלנו לא ירכשו מוצרים מחברות המחרימות ציבורים בישראל, הפוגעות בחופש הביטוי ובאחדות העם אנו קוראים לתלמידנו ובני משפחותיהם ללכת בדרכנו ולא לרכוש מוצרים של חברות מסחריות המנסות להשתיק ולסתום פיות״.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    מגל וערוץ 14 סוכני כאוס רוסים!!! (ל"ת)
    סמי 11/2023/12
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 3.
    לא השתנה כלום
    שלומי 11/2023/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא מפסיקים כלום, ינון אולי שכחת כסף זה לא הדבר החשוב בחיים
    סגור
  • 2.
    לא קונים שטראוס ! (ל"ת)
    אסף 11/2023/09
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 1.
    מזל שיש יום שבת!!!!!!!!!!!!!!!
    רוני 11/2023/09
    הגב לתגובה זו
    3 2
    ערוץ 14 מושבת!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    סגור