תקשורת ומדיה

חיים אתגר נגד הח"כית הערבייה: "נעשה לה אמבוש"

לאחר שפרסם סרטון בו הוא מתעמת עם כתבת לבנונית של ערוץ אל-מיאדין, אתמול (שבת) פרסם חיים אתגר סרטון בו ח"כ עאידה תומא סלימאן תוקפת אותו על כך במליאת הכנסת: "חיים אתגר, העיתונאי, עשה לה אמבוש, התקשר והתחיל לרדת עליה. הוא עושה את זה פעם שניה כבר"

מערכת ice |  1
חיים אתגר (צילום פייסבוק/ המתחזים)
מלחמת 'חרבות ברזל' מגייסת אליה משפיענים רבים הפועלים בזירה ההסברתית הן ברשתות החברתיות והן בראיונות לכלי תקשורת זרים. מנחה הטלוויזיה והעיתונאי חיים אתגר העלה אתמול (שבת), סרטון לחשבון האינטסגרם שלו בו נראית ח"כ אעידה תומא סלימאן יוצאת נגדו לאחר שהתעמת עם כתבת לבנונית והאשים אותה ואת הערוץ אל מיאדין בהפצת פייק ניוז והזדהות עם ארגון הטרור חיזבאללה.
חברת הכנסת עאידה תומא סלימאן (חד"ש-תע"ל), תקפה את חיים אתגר ביום שני שעבר במליאת הכנסת בנוגע לעימות שצולם בין השניים: "היא נכנסה לסניף והתברר שנעשה לה אמבוש. כי הנא היא עיתונאית. עובדת עם אל - מיאדין. אזרחית מדינת ישראל, עובדת באופן חוקי, גלוי, עושה את העבודה שלה נאמנה. חיים אתגר, העיתונאי, עשה לה אמבוש, התקשר והתחיל לרדת עליה. הוא עושה את זה פעם שניה כבר".
 
בפוסט שפרסם אתמול (שבת), הגיב חיים אתגר על כך ואמר: "חברת הכנסת אעידה תומא סלימאן יוצאת נגדי, בכנסת ישראל, אחרי שביקשתי תשובות מכתבת ערוץ אל-מיאדין (המזוהה עם חיזבאללה) וכתב אל ג׳זירה, על הסיקור המוטה שלהם בעזה". 
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הימין גדול יותר !!! (ל"ת)
    שני 11/2023/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור