תקשורת ומדיה

חיים אתגר תוקף כתבת לבנונית: "עובדת בשביל חיזבאללה"

המלחמה הנוכחית מביאה עמה הירתמות מלאה מצד אמנים ומשפיענים בארץ, ביניהם מנחה הטלוויזיה חיים אתגר אשר בימים אלו פועל בזירה ההסברתית ברשתות החברתיות' ומתעד עצמו תוקף תולשי תמונות של חטופים השוהים בעזה ובעימותים סוערים עם כלי תקשורת פרו–פלסטינים
מערכת ice | 
חיים אתגר (צילום מסך קשת 12)
המלחמה הנוכחית מביאה עמה הירתמות מלאה מצד אמנים ומשפיענים בארץ ביניהם מנחה הטלוויזיה חיים אתגר אשר בימים אלו פועל בזירה ההסברתית ברשתות החברתיות ומתעד עצמו תוקף תולשי תמונות של חטופים השוהים בעזה על ידי ארגון הטרור חמאס ובעימותים סוערים עם כלי תקשורת פרו–פלסטינים המזוהים עם חיזבאללה.
במהלך העימות, אתגר פוגש את הכתבת בסניף דואר בכפר סבא ואומר לה: "האם החמאס 'תנועת שחרור לגיטימית'? ככה הגדרתם אותה. האם צה"ל, ככה הפצתם, משתמש בנשק כימי? רעלים, האם צה"ל מפיץ רעלים?  זה מה שהערוץ שלכם 'אל-מיאדין' מפיץ. את משדרת שם כל יום. את לא יכולה לענות?".
 



כאשר עונה לו הכתבת כי היא אינה שומעת אותו, הוא עונה לה "אני שומע אותך היטב, ואת תשמעי אותי גם אם אין לך מה לומר". הכתבת עונה לו בתגובה כי כך לא מתנהגים עיתונאים ומתחילה לצלם אותו אך אתגר לא מרפה ממנה ושואל אותה "אתם משדרים ניו או פייק ניוז גברתי?  מה הבעיה לומר? האם החמאס הוא 'תנועת התנגדות לגיטימית' כפי שהוגדר אצלכם? את הצטלמת ביום הטבח נכון? סמוך לטבח, איך הצטלמת?". אתגר המשיך להתעמת עם הכתבת ואמר: "את עובדת בשביל ערוץ שמקורב לחיזבאללה, שמוגדר כערוץ החיזבאללה בישראל".

כאמור, העימות בין השניים הסלים והמשיך מחוץ לסניף הדואר כאשר השניים מצלמים אחד את השנייה. בחשבון האינסגטרם שלו, אתגר פרסם את אותו עימות עם הכתבת וכתב: "בזמן המלחמה משדר מישראל 'אל מיאדין' ערוץ לבנוני שמזוהה עם החיזבאללה. במשרד התקשורת טוענים שהערוץ פוגע בביטחון המדינה ומשדר פייק ניוז. אז יצאתי לדרוש דין וחשבון מכתבת הערוץ בישראל הננא מחאמיד. הנה חלק מהמפגש".
בנוסף סיפר אתגר, כי לא הצליח לדלות תשובות מאותה כתבת לבנונית: "ליווינו אותה במשך דקות ספורות, במהלכן ניסינו לשאול שאלות כמו תמיד הכל בשפה נאותה ובלי שום מגע פיזי עם הגברת. תשובות, לא קיבלנו".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה