תקשורת ומדיה

כתב חדשות 13 בדיווח דרמטי: "צה"ל לקח גופות משיפא"

אלמוג בוקר בדיווח דרמטי: "משרד הבריאות בעזה מדווח: צהל לקח גופות מבית החולים שיפא. חשוב להדגיש, בשלב הזה לא ברור האם מדובר בגופות של מחבלים או גופות של חטופים"
תום נחום |  1
חדשות 13 (צילום מסך חדשות 13)
צה"ל מתקדם צעד נוסף להכרעת חמאס במסגרת המשך התמרון הקרקעי של כוחות צה"ל ברצועת עזה. יומה ה-41 של המלחמה בעזה (חמישי) מתמקד בהכרעת החמאס לאחר הפגיעה הקשה במחבלים שהסתתרו בשיפא, הלחץ על בכירי חמאס הולך ומתהדק וייתכן שהמהלך הנוכחי הוא נקודת מפנה במלחמה.
הותרו לפרסום שמותיהם של שני חללי צה"ל אשר הודעה נמסרה למשפחותיהם. סרן אסף מסטר (Asaf Master), בן 22, מקיבוץ בחן, מפקד מחלקה בגדוד 601, חטיבה 401 (עוצבת עקבות הברזל), נפל בקרב בצפון רצועת עזה וסרן כפיר יצחק פרנקו (Kfir Itzhak Franco), בן 22, מירושלים, מפקד מחלקה בגדוד 52, חטיבה 401 (עוצבת עקבות הברזל), נפל בקרב בצפון רצועת עזה.
בתוך כך, כתב חדשות 13, אלמוג בוקר, מדווח בטוויטר דיווח דרמטי שיוצא ממשרד הבריאות בעזה: "משרד הבריאות בעזה מדווח: צהל לקח גופות מבית החולים שיפא. חשוב להדגיש, בשלב הזה לא ברור האם מדובר בגופות של מחבלים או גופות של חטופים. נזכיר, ב-7 באוקטובר חמאס חטף גם גופות, במטרה לנהל משא ומתן עתידי".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כל הכבוד לצה״ל
    עמי 11/2023/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חייבים להחזיר את הנופלים הגיבורים לקבר בישראל
    סגור