תקשורת ומדיה

טרגדיה בברזיל: מעריצה מתה במהלך הופעה של טיילור סוויפט

אסון בהופעה: היום (שבת) הופיעה הזמרת טיילור סוויפט בריו דה ז'נרו בברזיל. מעריצה שהגיעה להופעה שהתקיימה בתנאי חום קיצוניים, התעלפה ומתה בעקבות דום לב

מערכת ice | 
טיילור סוויפט בהופעה (צילום מתוך האינסטגרם)
במהלך הופעה של טיילור סוויפט בברזיל מתה מדום לב מפתיע, מעריצתה של הזמרת שעמדה בשורה הראשונה, אנה קלרה בנווידס מצ'דו בת ה-23. מעריצים רבים התלוננו כי נאסר עליהם להכניס בקבוקי מים להופעה. סוויפט אף תועדה במהלך ההופעה זורקת לעבר מעריציה בקבוק מים, זאת לאחר שהם צעקו "מים, מים, מים". 
מאוחר יותר היום התייחסה סוויפט למקרה ורשמה בעמוד האינסטגרם שלה: "אני לא מאמינה שאני כותבת את המילים האלה. בלב מרוסק אני נאלצת לספר שאיבדנו מעריצה ההופעה שלי. אני אפילו לא יכולה להסביר כמה אני הרוסה מזה". 
עוד הוסיפה הזמרת: "יש לי מעט מאוד מידע, מלבד העובדה שהיא הייתה כל כך יפה וצעירה מדי. אני מרגישה מוצפת מצער. אני רוצה לומר שאני מרגישה את האובדן הזה עמוקות וליבי השבור יוצא אל משפחתה וחבריה. זה הדבר האחרון שאי פעם חשבתי שיקרה כשהחלטנו להופיע בברזיל".
סיבוב ההופעות הנוכחי של הזמרת כולל 42 הופעות חיות מסביב לעולם, בין המדינות שיזכו\זכו לראות את הזמרת: יפן, אוסטרליה, צרפת, ספרד, בריטניה, איטליה, גרמניה ועוד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה