תקשורת ומדיה

כתב ערוץ 14 הותקף בהפגנת משפחות החטופים: צפו בתיעוד

כתב ערוץ 14, תמיר מורג, הותקף בהפגנת משפחות החטופים על ידי צלם שהעיף את הטלפון מידיו ולכאורה גם קילל את מורג ואת הערוץ
תום נחום |  4
ערוץ 14 (צילום מסך)
אחרי התקרית שאירעה בשבת האחרונה במסגרתה כתבת ערוץ 14 מיר יונה הותקפה לכאורה בעצרת משפחות החטופים, אמש (שני) כתב נוסף של ערוץ 14, תמיר מורג, הותקף גם הוא בהפגנת מטה משפחות החטופים על ידי צלם (טרם ברור אם צלם תקשורת או לא) שתקף לכאורה בקללות ואף העיף את הטלפון מידו של מורג כאשר ניסה לצלם אותו.
 
כל זאת לאחר שערוץ עכשיו 14 טען כי הגיע לסקר במוצאי שבת את עצרת משפחות החטופים, אך לצערם, פעילים פוליטיים שאינם חלק ממשפחות החטופים, תקפו לכאורה את צוות הצילום של הערוץ ולדבריהם לא איפשרו לו לשדר מהמקום והוא נאלץ לעבור לשדר מרחוק, כאשר כעת, הכתבת מיר יונה מגיבה לטענות.
הכתבת מיר יונה הגיבה לטענות וכתבה בטוויטר (X.COM) כך: "המונים שהקיפו אותנו, צעקו, קיללו וגם בחור נחמד שניסה להדביק עליי סטיקר גדול של ביבי. איך זה הפך לפוליטי? יש לנו חטופים בעזה. הם של כולנו. אסור לתת לזה מקום, צריך להתאחד להחזיר אותם. אדגיש שלא מדובר באנשים מטעם המשפחות או המטה".
 
ערוץ 14 מסר על כך: "כמו כל עם ישראל, ליבנו עם המשפחות והחטופים. נמשיך ללוות אותם ולהתפלל לחזרתם הביתה במהרה". אבל מסתבר שבעוד יש כאלו שמגנים כל תקיפה של צוות צילום מכל ערוץ אחר, יש מי שמטיל ספק בגרסה.
 
ינון מגל סיפק תיעוד של התקיפה וכתב: "כתבת ערוץ 14 מיר יונה הותקפה בעצרת למען החטופים ע"י פעילים פוליטיים שלא נתנו לה לשדר מן המקום, ולכן היא נאלצה לדווח מחוץ לעצרת. חבל שעל הארוע השתלטו בעלי עניין פוליטיים שלא יודעים גבול".
דוד ורטהיים מוואלה מצדו טען: "תעלומה: ערוץ 14 הוציא הערב הודעה לפיה: ״צוות הערוץ הגיע לסקר הערב את עצרת משפחות החטופים לצערנו, פעילים פוליטים שאינם חלק ממשפחות החטופים, תקפו את צוות הצילום של הערוץ ולא איפשרו לו לשדר מהמקום והוא נאלץ לעבור לשדר מרחוק״. סיון כהן מנחת העצרת אומרת לי: ״לא ראיתי שום תקיפה. מה שכן, חיפשתי במשך שעה את כתבת הערוץ שבכלל לא הגיעה לעמדת השידור״.

עוד כתב: "קיצר, קשה לדעת אם הייתה תקיפה או לא, ומאיזה סוג. כרגע הכל רגוע והם בעמדות השידור כמו שאר כלי התקשורת. כמה מתוך העצרת ישדרו? נראה. אוף, עכשיו תגיע כינרת בראשי ולא תבין את הציוץ ותצווח ותעשה רעש. טעות שבכלל נכנסתי לזה. מתי אלמד?".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    הכל מבויים על ידי 14 לייצר לעצמם רייטינג (ל"ת)
    סמי שיטרית 11/2023/22
    הגב לתגובה זו
    1 9
    סגור
  • 3.
    פייק ניז מטעם כתבי הערוץ.שקרנים פתולוגים (ל"ת)
    יונת שלום 11/2023/22
    הגב לתגובה זו
    1 8
    סגור
  • 2.
    כוח קפלן השתלט על הפגנות משפחות החטופים
    אורה 11/2023/22
    הגב לתגובה זו
    8 2
    בישובי וקיבוצי העוטף יש לכוח קפלן קהל גדול הנה ההוכחה !!! צלם??? יש לעצור אותו מייד!! הכתב הוא לא הראשון מערוץ 14 שמותקף לפני יומיים הותקפה בתל אביב כתבת של ערוץ 14 גם כן..כשבאה לסקר.. .כך שזה כבר לא מיקרי או דימין.. בושה,בושה,בושה, אין להם אלוהים !!!! לא יעזור לכם כלום !!! לכאורה..
    סגור
  • 1.
    הסולידאריות של עתונאי 12, 13,11 בדיחה. (ל"ת)
    צבועים 11/2023/22
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור