תקשורת ומדיה

אסטוניה: התאחדות הסטודנטים האירופית העלתה להצבעה הצעה אנטישמית

התאחדות הסטודנטים הישראלית בלמה ברגע האחרון החלטה אנטישמית של התאחדות הסטודנטים האירופית בה הם קראו לגנות את ישראל על ביצוע פשעי מלחמה בעזה וכן להעניק זכויות מיוחדות לסטודנטים פלסטינים 

מערכת ice | 
גל אנטישמיות בעולם (צילום יוטיוב/ Sky News Australia)
בכנס של ההתאחדות הסטודנטים האירופית שנערך בסוף השבוע האחרון באסטוניה, עלתה הצעה ביוזמת התאחדות הסטודנטים ההולנדית הקוראת לפגוע בהתאחדות הסטודנטים הישראלית, לגנות את ישראל על ביצוע פשעי מלחמה בעזה וכן להעניק זכויות והקלות לפלסטינים.
במאמץ רב ובסיוע מערך ההסברה הלאומי הצליחה התאחדות הסטודנטים הישראלית, לבלום את ההצעה הקיצונית ואת השלכותיה. במידה והצעה זו הייתה עוברת היו לכך השלכות מרחיקות לכת כלפי סטודנטים יהודים וישראלים כגון מתן רוח גבית לפעולות נגד סטודנטים יהודים לביטול תכניות ליהודים לרבות חילופי סטודנטים ומלגות. 
שילת כהן, מנהלת קשרי החוץ בהתאחדות הסטודנטים והסטודנטיות הארצית: ״הנציגות של ההתאחדות הישראלית באיחוד הסטודנטים האירופי הפכה בשנה האחרונה לקריטית. הזירה שאמורה לעסוק באקדמיה וקידום זכויות הסטודנטים, משמשת התאחדויות זרות כחץ וקשת כשהמטרה היא ישראל. מדובר בניצחון גדול, אשר בא במאמץ משותף ואינטנסיבי.
 
שירונה פרתם, שריכזה את המאבק הדיפלומטי של ישראל מטעם מערך ההסברה הלאומי:
"אנחנו שמחים שהמאמץ לסכל את ההצעות האנטי ישראלית צלח והסטודנטים יישארו חלק מהאיגוד האירופי. פעלנו בתוך התהליך על מנת להטות את דעת הקהל האירופאית נגד ההחלטה ובשיתוף פעולה פורה עם יו"ר ההתאחדות מנענו החלטה שגויה מוסרית, ערכית ואקדמית".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה