תקשורת ומדיה

כוכב 'הפטריוטים' נגד נתניהו אחרי הפיגוע: "ממשלה חסרת אחריות"

פאנליסט 'הפטריוטים' בערוץ 14 ושוער נבחרת ישראל לשעבר, דודו אוואט, הגיב בזעם אחרי הפיגוע בירושלים: "חנזירים עם תעודת זהות ישראלית רוצחים רב וילדות צדיקות בדרך לבית ספר, הממשלה חסרת האחריות עוד לא עשתה סוויץ' בראש!"
תום נחום |  2
הפטריוטים (צילום ויקיפדיה)
בזמן שמלחמת 'חרבות ברזל' עדיין בעיצומה, הטרור בתוך מדינת ישראל שוב מרים את ראשו. על פי דיווח ראשוני הבוקר (חמישי) של משטרת ישראל, בוצע פיגוע ירי בשתי זירות בירושלים שבהן 3 נרצחים בסך הכל ושני המחבלים חוסלו. כעת, לאחר שאופירה אסייג התייחסה בכאב לפיגוע, הגיע גם תורו של פאנליסט 'הפטריוטים' בערוץ 14 ושוער נבחרת ישראל לשעבר, דודו אוואט, להגיב.
אוואט כתב בציוץ שהעלה לחשבון הטוויטר (X.COM) שלו כך: "חנזירים עם תעודת זהות ישראלית רוצחים רב וילדות צדיקות בדרך לבית ספר, הממשלה חסרת האחריות עוד לא עשתה סוויץ' בראש!! לא בג״ץ, לא היועמ״שית, לא זיבי! אנחנו במלחמה גם במזרח ירושלים. עוצר מוחלט בלי מים וחשמל. מזון מים ותרופות תמורת אמל"ח. לפוצץ את הבתים שלהם. השפלה פומבית של המשפחה, בדגש על ההורים. לעלות על חמורים וישר לדרום עזה. כמה שנאה עצמית יהודית שעל כל פשע מנסים לכסות באהבה והכלה. נגד בני מוות תהיה שטן".
 
מי שעוד הגיבה לפיגוע הרצחני והמזעזע בחשבון הת'רדס שלה היא מגישת קשת 12אופירה אסייג, שכתבה כך: "פיגוע ירי בכניסה לירושלים. שני המחבלים נורו. ימח שמם אמן ואמן. בת 24 נרצחה בפיגוע בירושלים. יהיה זכרה ברוך. מניין הנרצחים עלה לשלושה. בוקר קשה! 3 נרצחו בפיגוע ירי בירושלים והעולם שותק".

המשטרה דיווחה כי מדובר בפיגוע הירי בתחנות ההסעה ביציאה מהעיר ירושלים נפגעו 16 בני אדם (עפ״י גורמי הרפואה), בהם 3 אזרחים שנרצחו.  יתר הנפגעים (כולל נפגעי חרדה) ברמות פציעה שונות, (בהם 3 במצב קשה) פונו לקבלת טיפול רפואי. 

שני מחבלים חוסלו בפיגוע בצומת רמות . שימושי לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים
כאמור 2 המחבלים, תושבי מזרח ירושלים, נוטרלו בזירה בתוך זמן קצר וחוסלו ע״י 2 חיילי צה״ל שהיו במקום שלא בתפקיד ואזרח נוסף שביצעו ירי לעברם. מתחקור ראשוני של הפיגוע עולה כי המחבלים הגיעו לאזור הבוקר ברכב כשהם חמושים בנשק מסוג m-16 ואקדח.  בשלב מסוים החלו בביצוע פיגוע הירי לעבר אזרחים וחוסלו במקום. 
בחיפוש משטרתי ברכב המחבלים נמצאו מחסניות ותחמושת רבה. בשעה זו מפכ״ל המשטרה רנ״צ יעקב שבתאי הגיע לזירת הפיגוע ומקיים הערכת מצב עם מפקד מחוז ירושלים ניצב דורון תורג׳מן ומפקדים נוספים.  בדקות הקרובות הציר יפתח לתנועת כלי רכב. באזור יש עומסי תנועה ושוטרים מכווינים את ציבור הנהגים בהתאם.
 
מתברר אגב, כי שני המחבלים המשויכים לחמאס ישבו בכלא הישראלי. הראשון נשפט ל-10 שנים בגין בגידה וריגול, חברות בארגון לא מוכר ומגע עם ארגון עוין. השני נשפט  ל-8 חודשים בגין שרות לארגון בלתי חוקי ותקיפת שוטר. שניהם אגב אחים ממזרח ירושלים לבית משפחת נאמר.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    תמשיכו להעסיק ולפרנס ערבים. מעסיקים ישראלים שלא לומדים
    א.יח 12/2023/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כלום מימה שקורה כל הפיגועים הבודדים האלה או הנסיונות פיגועים האלה של מה שאתם קוראים ערביי ישראל... אלה רק הקדימונים... מתי תלמדו שלא מספקים תעסוקה לאויבים שלכם גם לא במחיר של חיסכון כלכלי ?????????????
    סגור
  • 1.
    התלהמות מיותרת של חסר אחריות.
    מיכה 11/2023/30
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מתאים לערוץ 14.
    סגור