תקשורת ומדיה

בן כספית תחת מתקפה: "מפיץ פייק אינטנסיבי ותועמלן בזוי"

ח"כ שמחה רוטמן, יו"ר ועדת חוק, חוקה ומשפט בכנסת, במתקפה חריפה נגד מגיש 'פגוש את העיתונות' ופאנליסט חדשות 12, בן כספית: "הפצת פייק - נתפסת, ובמקום להתנצל, אתה ממשיך להפיץ שנאה. יצאת מהקשרך... מזמן"
תום נחום |  1
בן כספית (צילום טוויטר/ בן כספית, pixabay)
ח"כ שמחה רוטמן, יו"ר ועדת חוק, חוקה ומשפט בכנסת ישראל, במתקפה חריפה נגד מגיש 'פגוש את העיתונות' ופאנליסט חדשות 12, בן כספית, וכמו כן, גם נגד כתב 'הארץ' אמיר תיבון, זאת על רקע הביקורת של השניים נגדו.
רוטמן שיתף בחשבון הטוויטר (X.COM) שלו קטע מפאנל של המכון הישראלי לדמוקרטיה בו השיב לשאלתו של עיתונאי כאן חדשות, יאיר אטינגר, בנוגע לשילוב נשים לוחמות בצה"ל, וכתב: "לא שזה יעזור למפיצי הפייק המכוון מסוגם של בן כספית או אמיר תיבון, אבל הנה מה שאמרתי לפני שנה, לשאלתו של המנחה יאיר אטינגר על שילוב נשים לוחמות בצה"ל. "אם אפשר לייצר יחידות, על טהרת הנשים, וזה לא מייצר בעיה מבצעית, לא מפריע לי". והנה הקטע המלא, בו מובעת בצורה ברורה עמדתי שהעירוב בין גברים ונשים ביחידות הלוחמות הוא הבעיה. ולא שירות הנשים, גם לא כלוחמות".
 
כספית השיב: "נכון, נשמה. גם החורבן שהמטת עלינו עם ההפיכה הוצא מהקשרו. נקווה שבקרוב אתה תוצא מהקשרך, כלומר מהשפעה כלשהי על קיומנו כאן". אך רוטמן לא נותר חייב וענה פעם נוספת: "הפצת פייק - נתפסת, ובמקום להתנצל, אתה ממשיך להפיץ שנאה. אני מתגעגע לימים שאפשר היה להקדיש לך את השיר "עיתונאי קטן שלי". העיתונאי נעלם, נשאר רק מפיץ פייק אינטנסיבי ותועמלן בזוי. כשעם ישראל מאוחד ו"אתם" ו"אנחנו" כבר לא רלוונטי, אנשים מסוגך מגלים שזמנם עבר ומנסים להיאבק על הישרדותו של עולמם המעוות. יצאת מהקשרך... מזמן".
 
כזכור, כל זאת לאחר שכתב חדשות 12גיא פלגהגיב פעם נוספת לאיום התביעה של ח"כ שמחה רוטמן נגדו ונגד חדשות 12רוטמן הגיש תביעת לשון הרע בגובה למעלה ממיליון שקל והבטיח בהתייחסות לכך: "כל סכום שייפסק יועבר ישירות ליישובי ותושבי העוטף", בהמשך, רוטמן כתב בטוויטר (X.COM) שלו כך והפגין ביטחון מלא בניצחונו בבית המשפט: "תושבי עוטף ישראל בדרום הולכים לקבל עוד מיליון שקל". כתב חדשות 12, גיא פלג, לא נרתע והצהיר: "רוטמן יובס!".
 
כאשר פלג נשאל בטוויטר (X.COM) על ידי אחד מעוקביו בנוגע לתביעה 'גיא מה עם רוטמן? אם הוא אמר את מה שייחסת לו - אל תרפה!', כאשר פלג הגיב על כך בצורה חד משמעית: "ממתין בדריכות לתביעתו".
 
פלג כתב בציוץ שהעלה לחשבון הטוויטר (X.COM) שלו כך: "יריב לוין חטף את מערכת המשפט! הוא חנק אותה. ממשיך לחנוק. רק בשל הביקורת הציבורית העצומה, על שממשיך לקדם את תוכניתו הזדונית גם עמוק בתוך המלחמה, שינה טקטיקה. הוא מייצר "פעלתנות אופטית", כאילו מקדם ענייני משרדו בשעה ש"משחק על זמן" ולא מרפה אחיזתו בצוואר המערכת. את המחיר נשלם כולנו".
כזכור, זאת לאחר שבשבוע שעבר פורסם בחדשות 12 כי חבר הכנסת ויו"ר וועדת חוקה ומשפט שמחה רוטמן אמר במהלך ישיבה: "הדם של האחים הלל ויגל יניב שנרצחו בחווארה אדום יותר מהדם של הנרצחים ב-7.10" ומיד התעוררה סערת ענק שהולידה תביעה של המהדורה ושל הכתב.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הדובררוטמן
    טרובדור 12/2023/02
    הגב לתגובה זו
    0 1
    דובררוטמן, חזור למלונה, איש נתעב!
    סגור