תקשורת ומדיה

צבי יחזקאלי מקבל פרגון מפתיע: "פוסלים אותו בטענות שהוא קיצוני"

איש התקשורת שי גולדשטיין, יוצא כנגד כתבי חדשות 13 אשר לטענתו מזלזלים בדבריו של ראש הדסק לענייני ערבים צבי יחזקאלי: "הם מסרבים להקשיב למה שהוא אומר. פוסלים אותו. מטילים בו ספק, חבל"

מערכת ice |  7
צבי יחזקאלי (צילום יונתן זינדל פלאש90)
היום (חמישי), פרסם איש התקשורת שי גולדשטיין ציוץ בו הוא תוקף את כתבי חדשות 13 אשר לטענתו, אלו לא מקשיבים לדבריו של ראש הדסק לענייני ערבים צבי יחזקאלי וכותב בין היתר: "הם תקועים בתפיסות המוקדמות שלהם והם לא מסוגלים לקבל שהן מוטעות".
היום (חמישי), דיבר ראש הדסק לענייני ערבים של ערוץ 13 צבי יחזקאלי, על חוק השבט של הבדואים ואמר בין היתר כי במזרח התיכון "יש עניין של נקמת דם, יש עניין של שבט. צריך לסגור לחשבונות דמים באופן אחר לגמרי ולכן גם חמאס יודע את זה. אל תשכח שחמאס זה ארגון שהוא לא רק נמצא ברצועת עזה, זה גם נמצא במקומות אחרים. אחותו של יסמעיל הנייה גרה בתל שבע, אחיינים שלו עובדים בישראל, הם מחוברים, הבדואים מחוברים בחמולות שלהם ולכן החוק שקובע בסכסוך בין בדואים זה חוק השבט".
לאור דבריו, פרסם איש התקשורת שי גולדשטיין ציוץ תוקפני היוצא כנגד כתבי חדשות 13, אשר לטענתו, אלו לא מקשיבים לדבריו של יחזקאלי ומטילים בדבריו ספק: "צביקה יחזקאלי מבין משהו על המזרח התיכון, אז הם פוסלים אותו בטענות שהוא קיצוני ופונדמנטליסט, אם ככה כותבים את המילה הזאת, אבל הם לא מקשיבים מה שיש לו לומר. כי הם תקועים בתפיסות המוקדמות שלהם והם לא מסוגלים לקבל שהן מוטעות".
עוד כותב גולדשטיין כי "השבט הוא בסיס כל הקיום האנושי. גם אנחנו שבט. שבט יהודה. וזה לא קשור לדתיות. זה קשור לשייכות לאומית. שבטית. אנחנו בני שבט יהודה. יהודים. חילונים, דתיים חרדים, זה לא קשור. יהודים. אם נתחיל להתנהג כמו שבט יהיה לנו סיכוי לשרוד במזרח התיכון. כי כאן השבט החזק שורד. זה חוק הטבע במזרח התיכון. זו השפה שמדברים במזרח התיכון".
גולדשטיין, יצא להגנתו של יחזקאלי והדגיש כי אותו כתב בקיא בעולם הערבי, אך כתבי חדשות 13 ממשיכים לזלזל בדבריו. "צביקה מבין את זה אבל הם מסרבים להקשיב למה שהוא אומר. פוסלים אותו. מטילים בו ספק. חבל", כך כתב.
 
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    יחזקלי בבקשה בוא לערוץ 14! (ל"ת)
    עידו 12/2023/01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 4.
    צבי.יחזקלי.
    אריה 11/2023/30
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מס1.
    סגור
  • 3.
    צבי יחזקאלי מבין את המציאות
    סמדר 11/2023/30
    הגב לתגובה זו
    4 0
    הדובר החשוב ביותר
    סגור
  • מתון.
    נקודה 12/2023/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עדין בהערכת חסרבהבנת השטניות .
    סגור
  • 2.
    תמשיכו....
    צדק 11/2023/30
    הגב לתגובה זו
    3 0
    תמשיכו להיות מטומטמים שלא מקשיבים למי שמבין......עוד כמה נירצחים אתם רוצים...
    סגור
  • 1.
    שי גולדשטיין אתה יותר מצודק. (ל"ת)
    שמאלני לשעבר 11/2023/30
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • עם אחד
    יהודיה 03/2024/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מילים חזקות אנחנו שבט אחד . ורק אם נזכור את זה נוכל לישרוד באזור הפרא הזה . למה אנחנו לא קולטים את זה כבר
    סגור