תקשורת ומדיה

בן כספית מתפוצץ: "הוא עוד מעז לצחוק"

מגיש 'פגוש את העיתונות' ופאנליסט חדשות 12, בן כספית, הגיב בזעם לתמונה המשועשעת של השרים יריב לוין ואיתמר בן גביר מהכנסת שעוררה סערה גדולה והתמקד בלוין: "תתמקדו בעליז שבמרכז. הוא עוד מעז לצחוק"
תום נחום |  2
בן כספית (צילום טוויטר/ בן כספית, pixabay)
המטחים הכבדים של הרקטות חזרו, והיום (חמישי) צה"ל המשיך בלחימה ונערך לכל תרחיש במסגרת המלחמה בעזה שנכנסה ליומה ה-62, כרגע לא אמורים לחזור חטופים נוספים גם היום כאשר צה"ל ממשיך בלחימה, כשהשעון מתקתק בצל הלחץ האמריקאי.
בתוך כך, סערת ענק מתחוללת ברשתות החברתיות מאז אתמול (רביעי) סביב תמונה אחת שיצאה מהכנסת והצליחה לפגוע לאנשים רבים בבטן הרכה על רקע המלחמה ותוצאותיה הקשות אחרי מתקפת הטרור הרצחנית של מחבלי חמאס ב-7 באוקטובר, ובתמונה המדוברת נראים שר המשפטים יריב לוין והשר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר כאשר הם מחייכים ומשועשעים למדי בעודם יושבים במליאת הכנסת לצד ראש הממשלה בנימין נתניהו.
מגיש 'פגוש את העיתונות' ופאנליסט חדשות 12, בן כספית, תקף בחריפות את השרים לוין ובן גביר על רקע התמונה של השניים מהכנסת ובחר להתמקד בייחוד דווקא בלוין, עליו כתב: "תתמקדו בעליז שבמרכז. הוא עוד מעז לצחוק".
 
גם מגישת הטלוויזיה סיון כהן סבן הגיבה בכעס גדול לתמונה המדוברת וכתבה כך בציוץ שהעלתה לחשבון הטוויטר (X.COM) שלה: "זה לא רק החיוכים והצחוקים אני לא מומחית לשפת גוף אבל שפת הגוף של יריב לוין מעוררת בי אישית בחילה הסרטון מדבר בעד עצמו. תחשבו מה עובר על חיילנו הגיבורים שהרגע קברו את החברים שלהם כשהם צופים בו".
 
כמו כן, מי שיצא למתקפה חריפה נגד השרים לוין ובן גביר על רקע התמונה המחויכת והמשועשעת שהגיעה מהכנסת הוא לא אחר מאשר כתב חדשות 12, יוסי מזרחי, שתקף בצורה קשה במיוחד את השניים וכמו כן, גם את הממשלה כולה, כאשר כתב כך בציוץ שהעלה לחשבון הטוויטר (X.COM) שלו: "1,200 נרצחו, 140 עדיין חטופים, 7 לוויות של לוחמים ייערכו מחר, והם צוחקים".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    הצחוק האמיתי
    ר.ש. 12/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 2
    למה שלא יצחק?? הבנים שלו ושל בן גביר ושל ביבי בבית נהנים מבלים עושים חיים ויש כאלה שמודאגים הבנים שלהם נלחמים ומקריבים את עצמם כמו אייזנקוט גנץ יאיר גולן.
    סגור
  • 1.
    כמה נמוך ביבי וחבר מרעיו (שמרעים בעיקר לנו).ירדו עד
    חיפאי 12/2023/07
    הגב לתגובה זו
    0 1
    שירדו מאיתנו
    סגור