תקשורת ומדיה

חדשות 12 וניר דבורי תחת מתקפה: "שקר, עלילות דם"

בתגובה למתקפה של סמנכ"ל התוכן של חברת החדשות, גיא סודרי, על סרטון שפרסם ינון מגל, מגיש ערוץ 14, שמעון ריקלין, יצא למתקפה נגד חדשות 12: "אם כבר מדברים על תעמולה. תרצה להתנצל על השקר של ניר דבורי או שאתם בסבבה עם עלילות דם?"
תום נחום | 
חדשות 12 (צילום מסך קשת 12)
על רקע התבססות ערוץ 14 במקום השני בטבלאות הרייטינג על חשבון רשת 13, המתח בין ערוץ 14 לחדשות 12 עולה שלב, כאשר טוויטר (X.COM) הפכה לזירת קרב בין הדמויות המרכזיות בשני הערוצים, כאשר הפעם במוקד מגיש 'הפטריוטים' בערוץ 14, ינון מגל, מגיש הערוץ שמעון ריקלין וסמנכ"ל התוכן של חברת החדשות, גיא סודרי.
תחילה, מגל העלה ציוץ עם סרטון שפרסם החמאס ובו מצולם מחנה אוהלים של צה"ל מבפנים, כאשר כתב כך: "עדכון: צה"ל עשה פה מארב וחיסל את מי שיצא מהפיר",  סודרי הגיב וכתב: "תגיד ינון, למה אתה משתף את הסרטון תעמולה הזה של החמאס? הרי כל התכלית שלו זה שההורים והחיילים יחששו שהחמאס מגיע כ"כ קרוב לחיילים חשופים".
מי שהגיב לסודרי, כאמור, היה שמעון ריקלין, שכתב כך: "היי סודרי. אם כבר מדברים על תעמולה. תרצה להתנצל על השקר של ניר דבורי אצלכם שידע לומר כבר בשבע בבוקר בשבת 7.10 שבמערכת הבטחון בודקים את הקשר בין התקפת החמאס על ישובי העוטף לבין אירועי חווארה או שאתם בסבבה עם עלילות דם?".
 
בתוך כך, סערת ענק מתחוללת ברשתות החברתיות מאז יום רביעי סביב תמונה אחת שיצאה מהכנסת והצליחה לפגוע לאנשים רבים בבטן הרכה על רקע המלחמה ותוצאותיה הקשות אחרי מתקפת הטרור הרצחנית של מחבלי חמאס ב-7 באוקטובר, ובתמונה המדוברת נראים שר המשפטים יריב לוין והשר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר כאשר הם מחייכים ומשועשעים למדי בעודם יושבים במליאת הכנסת לצד ראש הממשלה בנימין נתניהו.
 
מי שיצא למתקפה חריפה נגד השרים לוין ובן גביר על רקע התמונה המחויכת והמשועשעת שהגיעה מהכנסת הוא לא אחר מאשר כתב חדשות 12, יוסי מזרחי, שתקף בצורה קשה במיוחד את השניים וכמו כן, גם את הממשלה כולה, כאשר כתב כך בציוץ שהעלה לחשבון הטוויטר (X.COM) שלו: "1,200 נרצחו, 140 עדיין חטופים, 7 לוויות של לוחמים ייערכו מחר, והם צוחקים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה