תקשורת ומדיה

בן כספית נגד ינון מגל: "שקרים. שופר וליצן חצר"

מגיש 'הפטריוטים' בערוץ 14, ינון מגל, צייץ נגד השמאל על רקע המתקפה נגד ראש הממשלה נתניהו, מגיש 'פגוש את העיתונות' בן כספית תקף: "הדחליל הביא אותנו לאסון חסר תקדים. עדת לוחכיו, שופרותיו וליצני חצרותיו, נלחמת על הפרנסה במכונת הרעל"
תום נחום |  6
בן כספית וינון מגל (צילום יונתן בלום, באדיבות רדיו 103fm)
המטחים הכבדים של הרקטות חזרו, והיום (חמישי) צה"ל המשיך בלחימה ונערך לכל תרחיש במסגרת המלחמה בעזה שנכנסה ליומה ה-62, כרגע לא אמורים לחזור חטופים נוספים גם היום כאשר צה"ל ממשיך בלחימה, כשהשעון מתקתק בצל הלחץ האמריקאי.
בתוך כך, הגזרה בין מגיש 'פגוש את העיתונות' ופאנליסט חדשות 12, בן כספית, לבין מגיש 'הפטריוטים' בערוץ 14, ינון מגל, שניהם כידוע גם מגישים יחדיו תוכנית ברדיו 103FM, מתחממת פעם נוספת, כאשר כספית יוצא למתקפה נוספת נגד מגל על רקע ציוץ שלו סביב הביקורות על ראש הממשלה בנימין נתניהו.
מגל כתב כך: "אתם יודעים למה השמאל מדבר כל היום רק ביבי ביבי? כי הוא לא רוצה לדבר על אידאולוגיה. אחרי אוסלו, ההתנתקות, האינתיפאדה השניה, הפיגועים הבלתי נגמרים, ה7 באוקטובר, על מה הם יכולים לדבר? כל תפיסת העולם שלהם קרסה. מה נשאר? ביבי".

כספית הגיב בזעם וכתב: "ספירת מלאי של שקרים בציוץ אחד: 1. איפה השמאל? מתי הוא מדבר על ביבי? כמה ח״כים יש לשמאל בכנסת הנוכחית (בסביבות 4. מרצ בחוץ)? 2. למי יש אינטרס להחזיר את הויכוח לשמאל ימין? 3. לגבי תפיסת העולם: לא השמאל עשה את ההתנתקות. הליכוד עשה אותה. לא השמאל חתם על השלום עם מצרים והחזיר את סיני עד הגרגר האחרון. זה היה הליכוד של מנחם בגין. 4. כל מנהיגי ״השמאל״ תקפו את נתניהו על מדיניותו לחזק את חמאס. כולם. הרצוג, ליבני, עמיר פרץ. במילים מפורשות. אבל הוא המשיך".
"5. נתניהו עצמו הצביע בעד ההתנתקות, 4 פעמים. היחיד שיכול היה לעצור אותה, היה נתניהו, אבל הוא השתפן באותו ליל ״פוטש בננה״ בכנסת ואמר לאורי אריאל שיצביע בעד ההתנתקות גם במשאל. 6. נתניהו היה כאן ראש ממשלה 17 שנה במצטבר אחרי אוסלו. הוא ביטל את אוסלו? לא. הוא החזיר את חברון, ״מצא חבר בבית הלבן״ (ערפאת), הלך לוויי פלנטישן ו-ויתר על עוד 13% מהגדה, ניהל מו״מ עם אבו-מאזן 3 פעמים ובכל הפעמים הללו הסכים למדינה פלסטינית. נשא את נאום בר-אילן. אמר כן לתכנית טראמפ שכוללת מדינה פלסטינית. וזו רשימה חלקית".
"7. מה שקרס, זו הקונספציה של נתניהו. על הראש של כולנו. הדחליל הביא אותנו לאסון חסר תקדים. חצי מדינה בטראומה, החצי השני בדכאון. 8. ״מר בטחון״, עאלק. 9. עדת לוחכיו, שופרותיו וליצני חצרותיו, נלחמת על הפרנסה שלהם במכונת הרעל. זה הכל. כשיבינו שיוקעו יחד איתו אל עמוד הקלון, זה יהיה מאוחר מדי".
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    אני שונא את מגל החנפן הראשי
    שמי 12/2023/09
    הגב לתגובה זו
    2 2
    איש מכוער ודוחה.לא מתפלא שאשתו ברחה מהסוטה הזה.כמהנאפשר לשקר ולסכסכך? מי נאידיוטים שצופים הדביל הזה
    סגור
  • 5.
    יי ון מגל אכן ליצן חצר בקיסרות של ביבי
    אורית 12/2023/09
    הגב לתגובה זו
    2 2
    איש מבחחל נחושה שהוא חכם.הוא שקרן מניפולטור ומעריץ מושחתים,סוטה
    סגור
  • 4.
    בן -כספית לא בן -כזבית.
    שחף 12/2023/08
    הגב לתגובה זו
    2 3
    יש לי יש לי יש לי איך קוראים לאובססיבי שאף משפט שאמר כאן לא נכון ? בן -כספית? לא בן -כזבית. מדובר פה בעבריין מין שסולק מהטלוויזיה בבושת פנים. ירד למחתרת . ואז מצא גאולה. עיי התקפה ללא הפסקה של נתניהו כיבס את עצמו ואליטה השלטת חזרה לתת לו חיבוק חם עוד יבואו ימים ונוריד אותו לתחתחית לשפל שהיה בו לאחר שנחשפו מעשיו
    סגור
  • 3.
    כזבית
    נוחי 12/2023/08
    הגב לתגובה זו
    1 4
    ביבי ביבי ביבי ביבי . כמה רעל ואפס נימוקים עובדתיים..די
    סגור
  • 2.
    ינון מגל
    בטי 12/2023/07
    הגב לתגובה זו
    4 1
    מגלצו'ק למה את ממשיך לסכסך ולפלג לא נאס לך שמאל ימין,אתה יודע כשאין משהו חיובי לומר לפעמים עדיף לשתוק,לסתום את הפה,הלוע הביוב,ת..עליון ,מה שתבחר יש משפט חכם שאומר סייג לחוכמה שתיקה כדאי לך לאמץ אותו מידי פעם. אין בעיה אם בא לך ללקק ?? את הת.. של ביבי תעשה את בחדרי חדרים לא כולם צריכים לראות או לשמוע על זה. נימאס מהניסיונות החוזרות ונישנות שלך להיות שופר וסכסכן תן לנו שקט פשוט תשתוק.אתה עושה מעצמך ליצן רוב הזמן תתבגר כבר פשוט כבר לא כייף איתך.
    סגור
  • 1.
    מגל
    אבי 12/2023/07
    הגב לתגובה זו
    4 3
    אתה עוכר ישראל מגל עלוב נפש שקרו ביביסט עלוב אן לך בושה מסית ומפלג יחד עם ערוץ התרעלה 14 צריך אותך ואת הערוץ המיסית לסגור
    סגור