תרבות ופנאי

עומר אדם בקאבר מיוחד למצב: "67 יום של מציאות הזויה"

עומר אדם פרסם גרסת כיסוי לשיר "ואיך שלא" של הזמר אריאל זילבר. בחשבון האינסטגרם שלו כתב אדם: "הכנתי לכם קאבר שאהבתם מתוך הופעה באחד הבסיסים 'ואיך שלא'"

מערכת ice | 
עומר אדם (צילום מסך חדשות 13, פלאש 90/ דוד כהן)
היום (שלישי), פרסם הזמר עומר אדם את הקאבר שלו לשיר של הזמר אריאל זילבר "ואיך שלא". בחשבון האינסטגרם שלו, פנה אדם לעוקביו וכתב: "בוקר טוב לכולם, 67 יום של מציאות הזויה שבתוכה מנסים לשמור על שפיות".
אדם סיפר על הקאבר החדש שביצע לשירו של אריאל זילבר וייחל להחזרת החטופים והחטופות אשר מוחזקים בשבי חמאס: "הכנתי לכם קאבר שאהבתם מתוך הופעה באחד הבסיסים 'ואיך שלא' מקווה שתהנו, מתפלל להחזרת החטופים, לחזרת כל החיילים בשלום, להחלמת הפצועים ולהצלחת כוחות הביטחון. אוהב אתכם".
 
בימים אלו, עומר אדם נרתם למאמץ המלחמתי ופועל כמו אמנים אחרים להעלאת המורל של חיילי צה"ל בהופעות שונות שאותן מבצע בבסיסים רבים ברחבי הארץ. בחודש שעבר, עומר אדם הוציא שיר נוסף יחד עם הזמר שרק,  אשר הוקדש לאב ובן שנרצחו באירועי הטבח שהתרחשו ב-7 באוקטובר.
בחשבון האינסטגרם, פרסם עומר את השיר וכתב בין היתר: "שלושת הדברים שאי אפשר לקחת לנו: את השמחה את התקווה ואת האמונה שיר להנצחה ולעילוי נשמת אליעד ומשה אוחיון. אבא ובן שנרצחו ב7.10 כשיצאו להגן בגופם על אזרחים באופקים".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה