תקשורת ומדיה

כתב קשת 12 תובע את חיים לוינסון? "ילד נזלת"

חיים לוינסון טען בטוויטר כי עמרי אסנהיים הוא "עיתונאי חצר". בתגובה, אסנהיים תקף אותו ואף איים בתביעה: "אתה ילד נזלת קטן שעושה טלוויזיה גרועה ועצלנית, ומתמחה בעיתונות טוויטר רעילה"
מערכת ice | 
חיים לוינסון (צילום פייסבוק/ חיים לוינסון)
חיים לוינסון, עיתונאי "הארץ", שהחל להגיש בשבועות האחרונים גם בקשת 12, הגיב היום (חמישי) לציוץ שעלה בטוויטר של "כאן חדשות", בתגובה לשיחה שניהל כתב קשת 12, עמרי אסנהיים, יחד עם רוני קובן, עם סרן במיל' עומר פציניאש ורב סרן במיל' גלעד אך, על מחאת המילואימניקים, שהקימו מאהל סמוך למשרד ראש הממשלה.
לוינסון הגיב וכתב: "אני מבין שאסנהיים הוא כתב החצר של גלעד אך מזה שנים רבות, אבל רוני קובן לא יכול להעיר שלא מדובר במילאומניקים אלא בפעילים פוליטים מחוברים וממומנים שעושים ספין של מחאת מילאומניקים אותנטית למטרות פוליטיות?".
 
אסנהיים לא נותר חייב והגיב: "חיים לוינסון יקר, אתה ילד נזלת קטן שעושה טלוויזיה גרועה ועצלנית, ומתמחה בעיתונות טוויטר רעילה. בפעם הבאה שאתה מזכיר את המילה עיתונאי והשם שלי לידה, זכור נא להשיל נעל מהרגל".
 
בהמשך, העלה אסנהיים שיחה של השניים, כשכתב לו: "ערב טוב חיים, במידה ולא תתנצל על דרך הביטוי שלך בטוויטר כלפי, אאלץ להוציא לך התרעה לפני תביעת לשון הרע". לוינסון הגיב: "כרצונך ידידי. רק תעשה טובה, תגיש את התביעה בשלום תל אביב. נמאס לי להיגרר ברחבי הארץ אחרי כל נודניק". אסנהיים השיב: "מבטיח שזה יהיה בתל אביב. ערב טוב".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה