מינויים

כלל החזקות וכלל ביטוח במינוי מרענן: זהו מבקר הפנים החדש

הדירקטוריונים של כלל החזקות וכלל ביטוח מודיעים על מינויו של תומר דוד לתפקיד מבקר הפנים של חברות הקבוצה שיכנס לתפקיד החל מחודש יוני הקרוב
מערכת ice | 
חיים סאמט (צילום עמי ארליך)
כלל החזקות וכלל ביטוח מודיעים על מינויו של  תומר דוד לתפקיד מבקר הפנים של חברות הקבוצה. תומר דוד נבחר לתפקיד לאחר תהליך מיון יסודי ומקצועי על ידי ועדת איתור של החברה. תומר החל לעבוד בכלל לפני כ-14 שנה, הוא רו"ח, בעל ניסיון רב בביקורת ובעריכת דוחות כספיים. בשנתיים האחרונות, מכהן תומר כחשבונאי ראשי של הקבוצה, ובמהלך 4 השנים האחרונות ניהל את תחום ה-SOX במסגרתו היה אחראי, בין היתר, על תהליך אפקטיביות הבקרה לדיווח הכספי, בהתאם להוראות התקינה. 
לתומר ניסיון בעבודת ביקורת בגופים פיננסיים מורכבים, בממשקים עם תחום הביקורת בחברה, עם רגולטורים ועם הדירקטוריון וועדותיו. מתוקף תפקידיו בחברה, תומר הינו בעל  היכרות עם מערכות הארגון והבנה מעמיקה בתהליכים מיכוניים, ותפעוליים מורכבים, ניסיון ניהולי רב וראייה מערכתית רחבה. 
 
תומר ייכנס לתפקידו בחודש יוני הקרוב, לאחר תהליך חפיפה סדור, ובכפוף לאישור הממונה על רשות שוק ההון.

חיים סאמט, יו"ר דירקטוריון כלל החזקות עסקי ביטוח וכלל ביטוח, ציין: "תומר דוד נבחר לתפקיד מבקר החברה לאחר תהליך מיון יסודי ומקצועי על ידי ועדת איתור של החברה. לתומר מומחיות וניסיון רב בעבודת ביקורת בגופים פיננסיים מורכבים, ועדות דירקטוריון והינו בעל היכרות מעמיקה עם קבוצת כלל והתהליכים המתקיימים בה. אני מאחל הצלחה רבה לתומר ואין לי ספק, כי ימלא את תפקידו במקצועיות רבה כפי שעשה עד כה.
אני מודה לערן שחף על עשייה מקצועית וארוכת שנים למען החברה, ומאחל לו הצלחה רבה בדרכו החדשה".  
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה